VAZE Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Beställde ett spel från siba.se för 8 dagar sen och har inte fått det än. Det stog att leverans tiden var 1-5 dagar, och på order status står det så här (se bild) Kommer den att komma? Har någon annan beställt från siba och kanske vet om de brukar vara sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Ring deras Kundservice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Och du är säker på att du inte fått ett avi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Lite omdömen om SIBA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Och du är säker på att du inte fått ett avi? Vad är avi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 den kommer troligtvis till dig imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Det var samma för mig när jag beställde från Ginza. Men vänta och se om det kommer nästa vecka, (imorgon). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Och du är säker på att du inte fått ett avi? Vad är avi? Ett brev du får om du har saker att hämta på posten, typ saker för stora för att gå igenom brevluckor etc. Och 1-5 dagar syftar på arbetsdagar dvs. inte helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Och du är säker på att du inte fått ett avi? Vad är avi? Ett brev du får om du har saker att hämta på posten, typ saker för stora för att gå igenom brevluckor etc. Och 1-5 dagar syftar på arbetsdagar dvs. inte helg Har inte fått något avi, de ska skicka sms när den kommer. Har väntat 5 arbetsdagar. Men jag har skickat ett mail till dem och jag ska kolla om jag får den imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Beställde ett spel från siba.se för 8 dagar sen och har inte fått det än. Det stog att leverans tiden var 1-5 dagar, och på order status står det så här (se bild) Kommer den att komma? Har någon annan beställt från siba och kanske vet om de brukar vara sen? Det kan vara slut på lager... eftersom det har varit jul och allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Beställde ett spel från siba.se för 8 dagar sen och har inte fått det än. Det stog att leverans tiden var 1-5 dagar, och på order status står det så här (se bild) Kommer den att komma? Har någon annan beställt från siba och kanske vet om de brukar vara sen? Det kan vara slut på lager... eftersom det har varit jul och allt... Stog att den fanns i lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.