drill Skrivet 13 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 nä den duger för mig den jobbar ju över med en halv gigahertz jag kan köra spel som är på 2 gigahertz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Mina förra dator hade 1.2 ghz. Jag kunde köra 1.7 krävande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 glömde skirva min dator kan driva spel från 2009 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Fixar cs 1.6, BF1942 och liknande spel. Dock svårt att säga när vi inte vet vilket grafikkort samt RAM det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 ndvidia geforce 6600 grafikkortet och 1,5 gb ram, usb 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 fujitsu scaleo t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 (redigerat) Lägg runt 600 på en nytt grafikkort och du kommer kunna rulla det mesta på spelbar nivå. Cpu:n har sån liten betydelse i många spel så ni anar inte... Redigerat 14 Januari 2010 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 (redigerat) Lägg en tusenlapp på en nytt grafikkort och du kan rulla det mesta på max. Cpu:n har sån liten betydelse i många spel så ni anar inte...Om datorn är så gammal så den har en 1.5ghz processor är det inte värt att uppdatera den... Den har säkert ~512mb ram också. Redigerat 14 Januari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Lägg en tusenlapp på en nytt grafikkort och du kan rulla det mesta på max. Cpu:n har sån liten betydelse i många spel så ni anar inte...Om datorn är så gammal så den har en 1.5ghz processor är det inte värt att uppdatera den... Den har säkert ~512mb ram också. Onödigt att köpa en ny dator också. Är det en intel core på 1.5 klarar den säkert några år till. Sure 600 kanske var lite att ta i men nåt under 500 lappen så du inte sitter på 3 generationer gammalt kort är att rekommendera. Men du kanske inte sökte råd bara svar hehe...... uppgradera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Lägg runt 600 på en nytt grafikkort och du kommer kunna rulla det mesta på spelbar nivå. Cpu:n har sån liten betydelse i många spel så ni anar inte... Processorn kommer fortfarande flaskhalsa och dra ner på prestandan rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 15 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 (redigerat) jag säger det inte en gång till 1,5 gb ram och ja det är en fujitsu scaleo och så kom jag på nu att det är pentium 4 processor inte en intel core ps på bilden min dator Redigerat 15 Januari 2010 av drill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Finns en hel del lite äldre spel som går att köra enkelt. RollerCoaster Tycoon 1&2 Diablo I&2 Settlers-serien Age of Empires serien etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.