WASD Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Ligger det under "Program" i aktivitetshanteraren när du har den uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 (redigerat) vet du vart mappen ligger till programmet? C:\programs/program eller????? Ta bort den mappen... (asså C:\programs\ Dator förstörare mappen... Redigerat 15 Januari 2010 av nomercy421 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 vet du vart mappen ligger till programmet? C:\programs/program eller????? Ta bort den mappen... (asså C:\programs\ Dator förstörare mappen... Vad pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 vet du vart mappen ligger till programmet? C:\programs/program eller????? Ta bort den mappen... (asså C:\programs\ Dator förstörare mappen... Vad pratar du om? jag menar att han kanske kan ta bort program mappen men det går förstås itne för programmet körs ju : / ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Programmet verkar ju vara i behov av internet eftersom den tydligen håller statistik över användandet och skickar det till förälderns e-postadress. Möjligen är det ju även det klockan går efter. Du har inte provat att bara rycka nätverkssladden och se vad som händer? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Programmet syns inte under program i aktivitetshanteraren. Som sagt jag vill inte ta bort brogrammet bara stänga av det. Skulle kunnat dra ut nätverks sladden om jag hade någon. Har trådlöst internet, så ska jag dra ut mottagaren där bak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Gå till din farsa och be han hålla sin käft och säg att du är 15, Fan alla ska ha respekt för varandra i familjen. Hade också sådär innan fast då var jag 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.