Hoppa till innehåll

Jag Har Fått Nog!


Ibanez
 Dela

Rekommendera inlägg

Slå aldrig ner någon utan att veta ifall han kommer skicka 10 personer efter en.

Good point GangsterTwist.

 

mina rekomendationer är att säga sluta jävlas med mig och vara så dryg gGot no brain ha? det sjulle jag säga och sen så tro jag inte att om den kompisen som du pratar om som du gillar bäst om han tycker du är schyst och ni verkligen är vänner då kommer inte han sluta hänga med dig. men om han har skitit i dig i två veckor då är han ingen riktig vän. och då går du vidare och lär känna nya kompisar och se till att det är riktiga kompisar. Välkommen till världen som en sa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blir ju knappast bättre av att du inte gör något... som en föregående sa. Säg till att han är dryg, kaxxar han smäller du till han på käften. Simpelt och effektivt ;D

Det tar bättre om du slår mot öga lr näsa :)

 

 

Slå aldrig ner någon utan att veta ifall han kommer skicka 10 personer efter en.
Men va fan dom är 14år..Det enda dom gör är att käfta men dom vågar inte säga eller göra något öga mot öga.. Redigerat av RySSEN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

A fyfan, slå ner honom och säg att han ska fucking fucka sin motherfucking morsa och sedan spotta på honom.

 

Ne men, säg att han ska sluta jävlas. Typ det bästa du kan göra :>

Är du invandrare eller?

 

HAHAHHAHHA xD Dagens fördom :P

 

Det bästa är nog att säga det rakt ut. Jag sa det till en tjej som var med oss ibland. Hon blev skitsur, men dom andra upplevde samma sak så hon fick skaffa nya kompisar. Jag tror att om du upplever honom så, så gör de andra det med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...