Money Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Tjenare! Jag undrar om det finns ett program till msn som gör att man kan skriva till alla på en gång. Exempel: Om man vill skriva något till alla kontakter på en gång så skriver man det i ett program som skickar till alla dina kontakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 13 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 : Det är inte det sättet jag vill ha. Jag vill göra en tidning fast i msn, jag skickar alltså ut artiklar genom snabbmeddelanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Tror ej att det finns. Men du kan alltid göra 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Tror ej att det finns. Men du kan alltid göra 8-) Det finns, en kontakt har programmet. Men han är dålig på engelska och är sällan inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 http://mirror3.msgpluslive.net/MsgPlusLive-483.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 http://mirror3.msgpluslive.net/MsgPlusLive-483.exe Installerade det men det finns ingen sån funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 http://mirror3.msgpluslive.net/MsgPlusLive-483.exe Installerade det men det finns ingen sån funktion. Ingen kan hjälpa dig verkar det som, du får ta och snacka med din "kompis" istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 när du pratar så skriv "all/" och det du vill skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Som NuPallarJag skrev, Fast du måste ha allas chattfönster uppe som du pratar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 15 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Som NuPallarJag skrev, Fast du måste ha allas chattfönster uppe som du pratar med. Men jag har 300 kontakter och hur fan ska jag kunna skicka till alla :P? Det måste ju finnas ett knep i det här :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Som NuPallarJag skrev, Fast du måste ha allas chattfönster uppe som du pratar med. Men jag har 300 kontakter och hur fan ska jag kunna skicka till alla :P ? Det måste ju finnas ett knep i det här :S öppna alla!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.