Money Skrivet 15 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Som NuPallarJag skrev, Fast du måste ha allas chattfönster uppe som du pratar med. Men jag har 300 kontakter och hur fan ska jag kunna skicka till alla :P ? Det måste ju finnas ett knep i det här :S öppna alla!!! Ska jag sitta och dubbelklicka 300 gånger för varje artikel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Hm, Kolla runt och se om du hittar något? Jag vet inte, Kolla deras script sida, Kanske finns något där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Sök på google? Eller programmera ett eget xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Sök på google? Eller programmera ett eget xD Njaa... Funderar på att programmera ett eget men det tar nog tid. Vad ska jag söka på google? Nåra exempel på taggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.