Thunder Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Men efter man varvat spelet blir det inte starkare efter som jag gort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 du när vi har gort trädet på zelda ocarina of time då börjar det om då måste man göra om trädet igen så då fattar jag inget. :wacko: Och jag fattar inget av ditt meddelande. Skriv begripligt, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abbe_90 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 vad ska man få i forest tempel ??? ja klarade bossen o fick den dära medaljen av tjejen men det e fortfarande en pil över lost forest på min karta ??? :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Man ska få pilbågen i forest temple... den pilen du menar har något med biggoron sword att göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Man ska få pilbågen i forest temple... den pilen du menar har något med biggoron sword att göra... alltså för att få Biggorons sword, så måste du först gå till tjejen i Kakariko village och hjälpa henne att samla in alla hönor, då får du en blå höna, och så vidare... pilarna visar vart du ska gå och hitta en nästa person som vill ha den saken och då får du en ny sak etc etc.behöver du hjälp med vart du ska gå så säg till bara :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 jag vet inte jag har samma sak vad e det man ska göra cider du vet ju nästan allt kan inte du svara :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 jag vet inte jag har samma sak vad e det man ska göra cider du vet ju nästan allt kan inte du svara :unsure: Ja, allt upp till Water tenple iallafal. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
torsktrynet Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Den pilen är till för att du ska se vart du ska gå för att komma vidare i biggoronsword quest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 om man inte redan tagit biggorons sword förstås... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg