Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Verkar inte finnas en sådan här tråd här på Fuska! Rakar du dig? När började du raka dig? Hur ofta rakar du dig? Jag rakar mig, det brukar bli en gång i veckan då mitt skägg växer väldigt snabbt. Jag började raka mig när jag var 15 år gammal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Jag >orkar< inte raka mig. Men började väl för 2 år sedan? kanske. 1. Missar alltid någon del 2. Måste ha jävla massa rakskum i hela facet 3. Har inga bra rakblad 4. Rakblad kostar satan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 1. Missar alltid någon del 2. Måste ha jävla massa rakskum i hela facet 3. Har inga bra rakblad 4. Rakblad kostar satan Sånt e jobbigt.Men ngn gång i veckan då och då. Det är bara jobbigt att behöva göra det när man står i badrummet på morgonen>_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg