Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 När jag klickar på internet så komer forum.fuska.se upp.. Sen då måste jag logga in som jag inte har behövt sen Admin bytte server..Och efter 10 minuter hela tiden måste jag logga in.. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Så är det inte för mej :huh: .... Men pma admin istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Testa och töm temporära internet filer på din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Okej..tack så mycket =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 funkar det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Japp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.