Mumutio Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Du får gärna ta i lite mer, för i de flesta partierna låter det som du inte bryr dig. Lite desperation hade varit fint. :) Texten var lite intetsägande också, delen om att du slutade röka tyckte jag dock var originell och kändes väldigt talande just för dig och även ungdomar i allmänhet nu förtiden. Men överlag bra låt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 haha, Tyck det var skit helt enkelt. Men Skaffa bättre saker så kan de låta bättre iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Tycker du låter likadant som fonky Fresh, och jag tycke låten är välskriven, men gillar inte den sortens musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Ny låt ! Norden - Du är i mitt hjärta Lyssna här : http://www.youtube.com/watch?v=UKMQEnfKbPM Ladda ner här : http://www.speedshare.org/download.php?id=977C352111 Låten handlar om att jag älskar en tjej ,men jag vet inte vem hon är eller ngt Liksom jag vet att hon finns och hon är underbar på ngt sätt men har inte träffat henne än Om ni förstår ? :) Shuu <3 GUD VA DEN SÖG! Seriöst... Vem fan är inte trött på alla jävla wannabee's som rappar eller va fan det är till ngn tjej som har dött och lägger upp sin låt på youtube i samma jävla trista tempo som du har gjort eller? -__- Det du sjunger där kallar man inte för musik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Jag brukar inte erkänna ramsor som musik. Särskilt inte vid försök att lägga in en pianoslinga i bakgrunden som sedan upprepas för mycket. 1/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.