Ryssfemma Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Pappor ska inte dammsuga och laga mat, pappor ska va ute och jobba och skaffa pengar till familjen. Visst, pappan kanske har lust och laga sin favoriträtt nångång, men det är mamman som oftast gör de och bör göra det. De skillnad med kvinnors och mäns psyke till vad som är arbete. En man har inte tålamod och sitta med ett barn som skriker och byta blöja sedan stressa med och laga mat, det har kvinnan. Lol, antingen är du muslim eller dum i huvudet. Det är inte 1800-talet längre, i Sverige innebär ett partnerskap att man delar allt gott och ont i livet. Att dela på allt innebär inte bara pengar och barn utan hemmet och att ta hand om det också. Alltså bör både kvinnan och mannen städa, laga mat, ta hand om barnen, m.m. för att ta hand om sitt hem. Min partner och jag delar upp ALLT. Det är enklare att få över tid till annat då. Har inte sagt att kvinnor inte ska få ha kul och nöje, det har inget och göra med att jag är muslim och jag är inte dum i huvudet för det, det är min åsikt, lever vi inte ett land där man får yttra sig eller? Eller är det bara okej och yttra sig när man påstår att en prophet förespråkar terrorism bland sina anhängare? Nej. Dina åsikter är FEL, nuff said. I dagens samhälle arbetar kvinnorna, de har rätten att välja själv hur deras framtid skall se ut. Enligt dina åsikter (Även de åsikter som muslimerna och de muslimska länderna har) skall kvinnan inte ha någon framtid, de har alla samma öde; Hemmafrun. Så karikatyrens mening var inte fel? Ät ofantligt mycket bajs, för just nu har du sagt en jävla massa. Vem är du som ska bestämma om vad jag ska få säga? Det är ett diskussionsforum vi är i nu, väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Pappor ska inte dammsuga och laga mat, pappor ska va ute och jobba och skaffa pengar till familjen. Visst, pappan kanske har lust och laga sin favoriträtt nångång, men det är mamman som oftast gör de och bör göra det. De skillnad med kvinnors och mäns psyke till vad som är arbete. En man har inte tålamod och sitta med ett barn som skriker och byta blöja sedan stressa med och laga mat, det har kvinnan. Lol, antingen är du muslim eller dum i huvudet. Det är inte 1800-talet längre, i Sverige innebär ett partnerskap att man delar allt gott och ont i livet. Att dela på allt innebär inte bara pengar och barn utan hemmet och att ta hand om det också. Alltså bör både kvinnan och mannen städa, laga mat, ta hand om barnen, m.m. för att ta hand om sitt hem. Min partner och jag delar upp ALLT. Det är enklare att få över tid till annat då. Har inte sagt att kvinnor inte ska få ha kul och nöje, det har inget och göra med att jag är muslim och jag är inte dum i huvudet för det, det är min åsikt, lever vi inte ett land där man får yttra sig eller? Eller är det bara okej och yttra sig när man påstår att en prophet förespråkar terrorism bland sina anhängare? Nej. Dina åsikter är FEL, nuff said. I dagens samhälle arbetar kvinnorna, de har rätten att välja själv hur deras framtid skall se ut. Enligt dina åsikter (Även de åsikter som muslimerna och de muslimska länderna har) skall kvinnan inte ha någon framtid, de har alla samma öde; Hemmafrun. Så karikatyrens mening var inte fel? Ät ofantligt mycket bajs, för just nu har du sagt en jävla massa. Vem är du som ska bestämma om vad jag ska få säga? Det är ett diskussionsforum vi är i nu, väx upp. Vi är inte alls i ett diskussionsforum, lär dig kolla. Vi gjorde en diskussion utav en enkel fråga bara. OnT: Min farsa ligger på sjukhuset så han kan inte göra speciellt mycket hemma. ;I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Pappor ska inte dammsuga och laga mat, pappor ska va ute och jobba och skaffa pengar till familjen. Visst, pappan kanske har lust och laga sin favoriträtt nångång, men det är mamman som oftast gör de och bör göra det. De skillnad med kvinnors och mäns psyke till vad som är arbete. En man har inte tålamod och sitta med ett barn som skriker och byta blöja sedan stressa med och laga mat, det har kvinnan. Lol, antingen är du muslim eller dum i huvudet. Det är inte 1800-talet längre, i Sverige innebär ett partnerskap att man delar allt gott och ont i livet. Att dela på allt innebär inte bara pengar och barn utan hemmet och att ta hand om det också. Alltså bör både kvinnan och mannen städa, laga mat, ta hand om barnen, m.m. för att ta hand om sitt hem. Min partner och jag delar upp ALLT. Det är enklare att få över tid till annat då. Har inte sagt att kvinnor inte ska få ha kul och nöje, det har inget och göra med att jag är muslim och jag är inte dum i huvudet för det, det är min åsikt, lever vi inte ett land där man får yttra sig eller? Eller är det bara okej och yttra sig när man påstår att en prophet förespråkar terrorism bland sina anhängare? Nej. Dina åsikter är FEL, nuff said. I dagens samhälle arbetar kvinnorna, de har rätten att välja själv hur deras framtid skall se ut. Enligt dina åsikter (Även de åsikter som muslimerna och de muslimska länderna har) skall kvinnan inte ha någon framtid, de har alla samma öde; Hemmafrun. Så karikatyrens mening var inte fel? Ät ofantligt mycket bajs, för just nu har du sagt en jävla massa. Vem är du som ska bestämma om vad jag ska få säga? Det är ett diskussionsforum vi är i nu, väx upp. Vi är inte alls i ett diskussionsforum, lär dig kolla. Vi gjorde en diskussion utav en enkel fråga bara. OnT: Min farsa ligger på sjukhuset så han kan inte göra speciellt mycket hemma. ;I Och jag la upp min åsikt, men Draghon kom upp och så att jag är muslim eller dum i huvudet? Ska jag gå ner på knä för det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Vem är du som ska bestämma om vad jag ska få säga? Det är ett diskussionsforum vi är i nu, väx upp. När sa jag att vad du ska skriva eller inte skriva? Väx upp själv, din fitta. Och jag la upp min åsikt, men Draghon kom upp och så att jag är muslim eller dum i huvudet? Ska jag gå ner på knä för det eller?Nej, du ska hålla käften och läsa dig till en ägning, idiot.Dina åsikter är dumma och ignoranta, vi har all rätt att säga det, lika mycket som du har din rätt att säga dina åsikter. Antingen håller du käften och klagar inte eller så skriver du som en normal person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 (redigerat) Och jag la upp min åsikt, men Draghon kom upp och så att jag är muslim eller dum i huvudet? Ska jag gå ner på knä för det eller? Eftersom du tydligen lever på 50-talet så har du nog ingen aning om vad som snackas här, därför har du ingen anledning att börja komma med dina inlägg som är totalt onödiga för just denna topic. Är Din Far Lat ska inte börja handla om vad muslimer tror på. Redigerat 17 Januari 2010 av SneekerN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 (redigerat) Och jag la upp min åsikt, men Draghon kom upp och så att jag är muslim eller dum i huvudet? Ska jag gå ner på knä för det eller? Eftersom du tydligen lever på 50-talet så har du nog ingen aning om vad som snackas här, därför har du ingen anledning att börja komma med dina inlägg som är totalt onödiga för just denna topic. Är Din Far Lat ska inte börja handla om vad muslimer tror på. Det var det Draghon sa från början, hon drog upp hela grejen har inget med det och göra.CHARDAZBA eller vad fan det är, jag lägger upp åsikter, du förolämpar mig, var glad att du ägnar dig åt att ha stake bakom datorn, tror inte du är så tuff som du verkar va irl. Redigerat 17 Januari 2010 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Pappor ska inte dammsuga och laga mat, pappor ska va ute och jobba och skaffa pengar till familjen. Visst, pappan kanske har lust och laga sin favoriträtt nångång, men det är mamman som oftast gör de och bör göra det. De skillnad med kvinnors och mäns psyke till vad som är arbete. En man har inte tålamod och sitta med ett barn som skriker och byta blöja sedan stressa med och laga mat, det har kvinnan. Lol, antingen är du muslim eller dum i huvudet. Det är inte 1800-talet längre, i Sverige innebär ett partnerskap att man delar allt gott och ont i livet. Att dela på allt innebär inte bara pengar och barn utan hemmet och att ta hand om det också. Alltså bör både kvinnan och mannen städa, laga mat, ta hand om barnen, m.m. för att ta hand om sitt hem. Min partner och jag delar upp ALLT. Det är enklare att få över tid till annat då. Har inte sagt att kvinnor inte ska få ha kul och nöje, det har inget och göra med att jag är muslim och jag är inte dum i huvudet för det, det är min åsikt, lever vi inte ett land där man får yttra sig eller? Eller är det bara okej och yttra sig när man påstår att en prophet förespråkar terrorism bland sina anhängare? Nej. Dina åsikter är FEL, nuff said. I dagens samhälle arbetar kvinnorna, de har rätten att välja själv hur deras framtid skall se ut. Enligt dina åsikter (Även de åsikter som muslimerna och de muslimska länderna har) skall kvinnan inte ha någon framtid, de har alla samma öde; Hemmafrun. Så karikatyrens mening var inte fel? Vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blip Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Nej, min pappa är inte lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Nej, min pappa är inte lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Men det är ju så att ens pappa ska jobba medans kärringen ska stå vid spisen. Nej, det är inte så alls. Man skall dela upp arbetet, så är det bara. Men jag kan hålla med om att en far inte ens kan laga mat. (Har inte stött på någon far som kan laga mat) i alla fall. Min far gör nästan alltid maten till fester och högtider som nyår det blir jätte gott så min far kan laga mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Han är rena motsatsen till lat. Cyklar en mil till jobbet varje dag, i vilket väder som helst. Punkt slut. Jag tror att det är jag som är lat :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maki Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Nä, inte ett dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.