Champagne Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 (redigerat) Tjenare jag och en kompis har startat en klan... Här kommer några uppgifter: Namn : [sTF] Swedish Terrorist Force Fokus i strid : Offensivt Ledare : SLeepINGwhatER Co-Ledare : Relievedconsson För att komma med : För att du ska komma med i klanen så måste du slå oss båda i en Team Deathmatch match... Det är du mot oss i en match.. Regler : Inget kränkande och nåt som gör att andra känner sig nere... Så vad väntar ni på ? :D Redigerat 15 Januari 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 (redigerat) Tjenare jag och en kompis har startat en klan... Här kommer några uppgifter: Namn : [sTF] Swedish Terrorist Force Fokus i strid : Offensivt Ledare : SLeepINGwhatER Co-Ledare : Relievedconsson För att komma med : För att du ska komma med i klanen så måste du slå oss båda i en Team Deathmatch match... Det är du mot oss i en match.. Regler : Inget kränkande och nåt som gör att andra känner sig nere... Så vad väntar ni på ? :D Om vi säger så här. Om personen slår er måste ni vara mycket sämre än han, eftersom han måste slå er. Och då är ju inte ni tillräckliga. låter bara idiotiskt. Redigerat 20 Januari 2010 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Tycker det låter väldigt idiotiskt jag med. Om nu personen ni möter vinner så bör ni bli kickade ur klanen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 20 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Tycker det låter väldigt idiotiskt jag med. Om nu personen ni möter vinner så bör ni bli kickade ur klanen, eller? Hehe förlåt men jag hade lite bråttom till skolan när jag skrev detta...Men om vi säger så här då... Den som vill joina ska bara köra lite med oss och sen bedömer vi om han får vara med i klanen elr inte... Vi kollar så att han inte är en idiotisk rusher, sprayer, camper osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Och vad är en "idiotisk" rusher? Du vet väl att rushing är det bästa sättet att få kills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 20 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Och vad är en "idiotisk" rusher? Du vet väl att rushing är det bästa sättet att få kills? Med idiotisk rusher menar jag dom som inte kollar omgivningen och springer ut i det öppna och sen blir man skjuten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 jag är redan med i en clan. men jag kan gärna spela med dig om du vill! är i lvl 34 /3 prestich ( <--- ni fattar väl) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.