spotify Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 tjenare, detta kanske inte passar i fuskas forum men... jag och polarna tänkte göra ett skol disco för alla i skolan på skolan och vi undrar var man kan köpa in godis till disco ex rämmar och sånt :P ngn som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Kolla i stora matbutiker typ City Gross, de brukar sälja lådor om 1 kg godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 billigast är ju i arab-butikerna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 tjenare, detta kanske inte passar i fuskas forum men... jag och polarna tänkte göra ett skol disco för alla i skolan på skolan och vi undrar var man kan köpa in godis till disco ex rämmar och sånt :P ngn som vet?? Lidl skulle jag nog föreslå, bra kvalité på matvaror och till ett väldigt bra pris. Citygross för discoprylar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Vet inte ifall de finns där du bor , men iaf i gbg finns de Martin Olsson. Dom har de mesta och mycket godis. Relativt billiga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 AxFood? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Som en kille här ovan säger, arab ställen brukar vara billigast :lol: Vad har ni för ljud och ljus? Erat party kommer bli grymt lame om ni kommer dit med era ynkliga datorhögtalare eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 AxFood? Det är dyrt där, det är där man köper godis till sin godisaffär (till exempel) vilket går på en hel del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Eftersom ni ska ha det på skolan och för skolan så kan ni säkert köpa det av en grossist via skola och få riktigt bra pris, hör med din lärare bara. Vi köper alltid godis och annan skit från Svensk cater till våran cafeteria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 tjenare, detta kanske inte passar i fuskas forum men... jag och polarna tänkte göra ett skol disco för alla i skolan på skolan och vi undrar var man kan köpa in godis till disco ex rämmar och sånt :P ngn som vet?? Lidl skulle jag nog föreslå, bra kvalité på matvaror och till ett väldigt bra pris. Citygross för discoprylar. ;) 'host' Men Lidl angående godis skulle ja nog rekommendera :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 tjenare, detta kanske inte passar i fuskas forum men... jag och polarna tänkte göra ett skol disco för alla i skolan på skolan och vi undrar var man kan köpa in godis till disco ex rämmar och sånt :P ngn som vet?? Lidl skulle jag nog föreslå, bra kvalité på matvaror och till ett väldigt bra pris. Citygross för discoprylar. ;) 'host' Men Lidl angående godis skulle ja nog rekommendera :D Lidl har precis lika bra kvalité på sin matvaror som vilken butik som helst. Snacka om fördomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Lidl sköter sina varor dåligt, kylvaror kan stå i värme under hela nätter bland annat. Känner en som jobba med transport av varor till exempel Lidl som förklara detta, och att han aldrig skulle handla på Lidl efter det han såg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.