Hoppa till innehåll

Skoldisco Godis, Var Ska Man Skaffa?

Rekommendera inlägg

Skrivet

tjenare, detta kanske inte passar i fuskas forum men...

jag och polarna tänkte göra ett skol disco för alla i skolan på skolan och vi undrar var man kan köpa in godis till disco ex rämmar och

sånt :P ngn som vet??

Gäst DarkLight
Skrivet

jag och polarna tänkte göra ett skol disco för alla i skolan på skolan och vi undrar var man kan köpa in godis till disco ex rämmar och

Lidl skulle jag nog föreslå, bra kvalité på matvaror och till ett väldigt bra pris.

Citygross för discoprylar. ;)

Skrivet

Som en kille här ovan säger, arab ställen brukar vara billigast :lol:

Vad har ni för ljud och ljus? Erat party kommer bli grymt lame om ni kommer dit med era ynkliga datorhögtalare eller något.

Gäst DarkLight
Skrivet

AxFood?

Det är dyrt där, det är där man köper godis till sin godisaffär (till exempel) vilket går på en hel del..

Skrivet

Eftersom ni ska ha det på skolan och för skolan så kan ni säkert köpa det av en grossist via skola och få riktigt bra pris, hör med din lärare bara.

Vi köper alltid godis och annan skit från Svensk cater till våran cafeteria.

Skrivet

Lidl skulle jag nog föreslå, bra kvalité på matvaror och till ett väldigt bra pris.

'host'

Men Lidl angående godis skulle ja nog rekommendera :D

Skrivet

'host'

Men Lidl angående godis skulle ja nog rekommendera :D

Lidl har precis lika bra kvalité på sin matvaror som vilken butik som helst. Snacka om fördomar.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...