incognito Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Alltså jag tycker att ni ska uppdatera mer på sidan än på forumet. Kan ni inte ha såna där nyheter igen? Eller gick det bara på den första "Fuska.se" sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akzuw Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 vet inte hur den såg ut förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 gnäll inte nu denna sida är bäst bättre en den gammla fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 denna sidan är bättre än den gammla och den andra gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag vet. Men det vore kul med nyheter och sånt nu också. (Var du medlem på Fuskarna.nu tiden, goldenmew?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 den andra sidan va dåligare o jag var medlem där jag hete silvermew och en annan användare cobra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Alltså jag tycker att ni ska uppdatera mer på sidan än på forumet. Kan ni inte ha såna där nyheter igen? Eller gick det bara på den första "Fuska.se" sidan? Jo, det går att ordna men problemet blir att det blir för mycket att uppdatera. Fusken tar redan mycket tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Ok. I see. Det är jobbigt att uppdatera sin sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ja tare lungt admin gör vad han kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Har jag stressat någonting? Har jag använt några utropstecken? Nej? Dåså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 admin jag tycker den hära sidan är jätte bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ja denna sida e jätte bra särkilt spelen jag älskar kanin spelet man vinner jätte lät 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.