Gäst Golden Star Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 har ni känt er trötta i skolan?jag är alltid trött i skolan!http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/edoom/sleeping.gifhttp://mysmilies.ipbfree.com/s/contrib/ruinkai/drooltired1.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Det är jag också .. Hela tidn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Alltid.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 varenda minut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Jag är bara trött på tyska-lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 E det tråkigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 trött ibland på matten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 ps2_boy:Jag brukar också vara trött på mattewn eftersom vi måste sitta o räkna ekvationer på ett konstigt sätt. Silver Star:Ja.det är tråkigt men man måste ju lära sig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 sover då *gäsp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 trött på lektionerna men pigg på rasterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 japp ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 trött på lektionerna men pigg på rasterna. rätt -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.