Kanji Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 trött på lektionerna men pigg på rasterna. Haha, jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 det blir värre på rasterna! då behöver jag itne tvinga mig själv till å hålla ögona öppna! <_< på lektionerna lite småsömnig gäspar 2ggr varannan minut och på rasterna vilar jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 På matten,Syslöjden och frammför allt Tyska kl.15:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 de e så trååå*snark*åååkit i skolan. men lättare på raster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Jag är trött i skolan -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag är trött i skolan -_- Jag är trött på TYSKAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Fast man kan ju flörta med tjejer på lektioner! de e ju bra! de gör ja iallafall för att hålla mej vaken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 altid trött fast när det blir rast så blir jag piggare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 har ni känt er trötta i skolan?jag är alltid trött i skolan!http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/edoom/sleeping.gifhttp://mysmilies.ipbfree.com/s/contrib/ruinkai/drooltired1.gif Jag oxå är alltid trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Samma här, jag brukar försöka sova på rasterna. Det hade väl gått bra också om det inte vore för alla andra som springer runt i klassrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 altid trött fast när det blir rast så blir jag piggare :) Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Jag e fett pig!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.