Tortilla Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Hej jag har problem med spotify detta började idag när ja startade upp datan. det har aldrig hänt det här förr iaf inte densenaste veckan då jag skaffade spotify. här är e bild på mitt problem. snälla behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Det har hänt exakt likadant för mig och en polare. Jag tog bara bort infektionerna och sedan dess har det inte hänt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 har tagit bort dom helatidenmen de kommer alltid upp nya :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 "add to exceptions"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Har samma sak med mitt Mount&Blade som mitt AVG dampar över :/. Har aldrig varit något problem innan. Det är iofs inte köpt men tvivlar på att det helt plötsligt skulle bli ett virus efter över ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Samma sak för mig :S Spotify.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Tråden passar nog bättre i Datorforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Hände för mig med efter AVG senaste uppdatering. Installerade om AVG och så försvann problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.