Gäst DarkLight Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 (redigerat) Ja, jag har försökt hitta program som gör Windows 7 snyggare än det är redan. Typ få en sådan där snygg klocka i skrivbordet, testat RocketDock och så, men det segar ner hela datorn tycker jag. Gratisprogram helst, men piratkopierade program fungerar också. ^^ Finns det inget program som gör Windows 7 ännu snyggare? :3 Redigerat 20 Januari 2010 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Högerklicka på skrivbordet så kan du klicka dig vidare där man kan ladda ned skins, gadgets osv. annars finns det flesta på deviantart.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 (redigerat) Högerklicka på skrivbordet så kan du klicka dig vidare där man kan ladda ned skins, gadgets osv. annars finns det flesta på deviantart.com Tackar. =) EDIT: Axzl du har snart 1337 i FuskRank. B) Redigerat 20 Januari 2010 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Japp, hade tänkt lägga av med fuska då i några år bara för att sluta på toppen av min awesomehet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Japp, hade tänkt lägga av med fuska då i några år bara för att sluta på toppen av min awesomehet. ^^ Varför? Du får inte släppa Elité toppen! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Fel forum, flyttas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) Alla program du hittar lär sega ner datorn?;) Redigerat 21 Januari 2010 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) http://gallery.live.com/results.aspx?bt=1&...amp;p=1&c=0 Här kan du hitta massor av nödvändiga och onödiga gadgets till W7. Jag har en som visar vädret, en batterimätare och en som visar ram och cpu användning. De segar definitivt inte ned datorn då de är skapade för att vara så snåla på datorn som möjligt. (De flesta iaf, sen finns det gadgets som folk skapat som är hur sega som helst, men det märker man ju). Redigerat 21 Januari 2010 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 http://gallery.live.com/results.aspx?bt=1&...amp;p=1&c=0 Här kan du hitta massor av nödvändiga och onödiga gadgets till W7. Jag har en som visar vädret, en batterimätare och en som visar ram och cpu användning. De segar definitivt inte ned datorn då de är skapade för att vara så snåla på datorn som möjligt. (De flesta iaf, sen finns det gadgets som folk skapat som är hur sega som helst, men det märker man ju). segar fortfarande ner datorn lite ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 http://gallery.live.com/results.aspx?bt=1&...amp;p=1&c=0 Här kan du hitta massor av nödvändiga och onödiga gadgets till W7. Jag har en som visar vädret, en batterimätare och en som visar ram och cpu användning. De segar definitivt inte ned datorn då de är skapade för att vara så snåla på datorn som möjligt. (De flesta iaf, sen finns det gadgets som folk skapat som är hur sega som helst, men det märker man ju). segar fortfarande ner datorn lite ^^ Meh, allting du gör "segar fortfarande ner datorn lite" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adam10 Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 förstår inte vad du menar men jag tror du menar såna som jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 förstår inte vad du menar men jag tror du menar såna som jag har Vart fick du wallpapern ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.