360Xbox Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 (redigerat) Ska byta in lite spel på CoreStore i Umeå. Hur mkt tror ni jag får av dessa (alla är Xbox 360): - Bourne Conspiracy - Jericho - The Darkness - Afro Samurai - Resident Evil 5 - The Godfather 2 - Kane & Lynch Dead Men - Frontlines Fuel of War - Call of Duty 5 World at War - Skate 1 (kanske) Redigerat 23 Januari 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Ska byta in lite spel på CoreStore i Umeå. Hur mkt tror ni jag får av dessa (alla är Xbox 360): - Bourne Conspiracy - Jericho - The Darkness - Afro Samurai - Resident Evil 5 - The Godfather 2 - Kane & Lynch Dead Men - Frontlines Fuel of War - Skate 1 (kanske) 500 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) Ska byta in lite spel på CoreStore i Umeå. Hur mkt tror ni jag får av dessa (alla är Xbox 360): - Bourne Conspiracy - Jericho - The Darkness - Afro Samurai - Resident Evil 5 - The Godfather 2 - Kane & Lynch Dead Men - Frontlines Fuel of War - Skate 1 (kanske) 500 kr Lite mer än de kanske...jag gissar på 1.5k Kanske lite mindre, minst 800 iaf... Redigerat 21 Januari 2010 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Ska byta in lite spel på CoreStore i Umeå. Hur mkt tror ni jag får av dessa (alla är Xbox 360): - Bourne Conspiracy - Jericho - The Darkness - Afro Samurai - Resident Evil 5 - The Godfather 2 - Kane & Lynch Dead Men - Frontlines Fuel of War - Skate 1 (kanske) 500 kr Lite mer än de kanske...jag gissar på 1.5k Kanske lite mindre, minst 800 iaf... Grymt!Jag fick förut på den affären 300 kr av Brothers in Arms HH typ några veckor innan sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Ska byta in lite spel på CoreStore i Umeå. Hur mkt tror ni jag får av dessa (alla är Xbox 360): - Bourne Conspiracy - Jericho - The Darkness - Afro Samurai - Resident Evil 5 - The Godfather 2 - Kane & Lynch Dead Men - Frontlines Fuel of War - Skate 1 (kanske) 500 kr Lite mer än de kanske...jag gissar på 1.5k Kanske lite mindre, minst 800 iaf... Grymt!Jag fick förut på den affären 300 kr av Brothers in Arms HH typ några veckor innan sommarlovet. Du får mer om du säljer spelen på typ blocket btw (trodde det var det du ville först) men om du ska byta in dem i en spelbutik så gissar jag på 800kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Tippar på 900 för alla då det inte är speciellt eftertraktade spel, förutom RE5 som är lite mer på hot-listan fortfarande... (Men lyssna inte på mig om du vill skriva något tyket svar...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Skulle tippa någonstans runt 700:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Oj, glömde bort att jag också skulle byta in Call of Duty World At War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Lägg till 50 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Lägg till 50 spännBara 50?Tror jag kommer få mer, på den affären fick jag 300 för Brothers in Arms HH när det var ett halvår gammalt och 260 för Ninja Gaiden 2 när det var 1 år gammalt. Det är ju på typ EBgames som man får så lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 550/600 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Ett alternativ/tips är att sälja allt på tradera istället. Då får du nog betydligt mer pengar. Själv byter jag aldrig in spel på spelaffärer för att jag tycker att de ger för lite pengar för mina spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.