Link the legend Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 vi har ett 53årigt halvsenilt psyko som ger läxor varenda dag nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 haha förut hade vi en gamal fysik lärare från östtyskland... nasse, fy f*n va han va skön. Men han har tyvär gått i pansion nu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Våran musik lärare e helt :wacko: .. Han t.o.m slår oss.. Och hela tidn säger han det e itte okaj,det e itte okaj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Alla mina lärare äger... Men vissa kan vara lite små jobbiga ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 ja vi har en lärare som heter elias han slängde mig förut i vägen för jag skulle komma ut när vi skulle på utflykt så var det en tjej hon kom på mig o hon är faktis svag hon flög tillbaka så blev han arg på mig jag fick jätte ont i armen fast då blev jag arg på honom jag gav ingen Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Vi har en lärarinna som heter karin hon tror typ att vi är 3år! Hon frågar om vi vet hur man säger "hej jag heter ( Namn )" på engelska eller så säger hon den där boken är väll svår läs det är ju nästan över 100 sidor, ta denna istället ( oxå visar hon nära gränsen en bilder bok! ) ( klå den du ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Vår lärare fattar inte så mycket. Varje gång vi arbetar i grupp brukar vi bli osams. En gång vågade inte killarna berätta vad som hänt(nån kanske våga) och dom sa "Jag vet inte". Fröken: Säger ni för att ni inte vet eller blablabla. Och sen när dom fråga mig som hänt: Jo jag var upptagen så jag såg inget. Så jag vet inte. Så d u säger det för att du inte vågar? Jag sa: Hmmm. Ville säga: Nej fatta trögt eller. JAG SÅG INTE!!! BAJS PÅ DIG!!! Så jobigt. Och så slösar vi bort jätte mycket tid på saker som vi ska jobba emd på bråk som är lösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 jag hade en lärare som var sur hela tiden direkt på letionen utan att vi hade gort något. om man inte visste en liten sak så var man dum i huvudet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Våran musik lärare e helt :wacko: .. Han t.o.m slår oss.. Och hela tidn säger han det e itte okaj,det e itte okaj.. blir han inte sparkad när han slår er hela tiden?? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Alla våra lärare är snälla....men jag kommer ihåg när jag gick i tvåan. När det var pratigt, så to hon fram en visselpipa, och blåste så högt hon kunde! Hon var helt...i huvvet!! Visselpipa ? Mongo om nåt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 våran lärare vrålar oavbrutet o alla andra skyller bara på mig fast jag e oskydlig.. fast jag e ju ingen pluggis om man säger så :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 en i vår klass sätter sig emot våran lärare hela tiden han får mycket skäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.