Gäst Frooz Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 inte många som vågar det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Min lärare har jätte dåliga regler t ex. Vi var på tom tits och då så skulle vi ta ett tåg före dom andra klasserna och det var bara min klass!!! :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Våran Livskunskapslärare e värsta konstig om man kommer för sent säjjer hon bara "Äsch det gör inget,huvudsaken är att du är här" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Livskunskapslärare? Vad är det? Vår magister är lite för coco: Först gör nån nåt fel och han säger t.ex. GÅ OCH SÄTT DIG PÅ DIN PLATS!!! Direkt efter när man skra fårga honom nåt så: JA VAD ÄR DET!!!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Mina lärare bara glömer bort mej när vi åker på utflykt. Kul va? *ironi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (Silver Star @ 28/04-2004 13:43:01) Våran musik lärare e helt :wacko: .. Han t.o.m slår oss.. Och hela tidn säger han det e itte okaj,det e itte okaj.. blir han inte sparkad när han slår er hela tiden?? ;) Oss och oss,han har slagit en i 5A (jag går i 5B) i magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Mina lärare bara glömer bort mej när vi åker på utflykt. Kul va? *ironi* -.-... Det var lite tvärt om på en av mina utflykter vi glömde bort en lärare xD.. Han stannade och tittade på en björk då gick vi utan honom.. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Våran Livskunskapslärare e värsta konstig om man kommer för sent säjjer hon bara "Äsch det gör inget,huvudsaken är att du är här" Vad är Livkunskap ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Man är sig kanske om livet? :P Nej men jag vet inte ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 rektorn i min gamla skola e ju as cp, en gång hade hon ett stormöte för hela skolan i 3 timmar när någon hade slängt ett tuggummi-pappar på golvet. alla i skolan hatar henne, dom funderar till och med att gjöra ett "dåd", att placera en kondom med 3-5 droppar mjölk i, på hennes skrivbord... vore inte de ett mysigt dåd? aja... fast då skuller hon väl ha stormöte i 5 timmar hållandes upp kondomen och snacka om sex & samlevnad ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Vår musik lärare e dum i huvet. Hon slår oss inte men vi måste lyssna på AS tråkiga låtar :angry: typ opera. sen så ska vi säga vad vi tyckte om den. en gång så fick vi ett papper där det stod mass förslag så skulle man kryssa i 3 styckna. bland alternativen så fanns T. ex blått rött grönt brunt o.s.v sen när vi ska sjunga en sång så spelar hon piano till sången och hon spela typ alltid fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Vår lärare brukar ropa att man ska komma till henne för att hon TROR att man räcker upp handen hon är längst fram och jagär längst bak. Så störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.