KuroKaktus Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Håller med. Men jag försöker hjälpa han :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 (redigerat) Kolla upp dom 2 jag sa. Själv skulle jag ta en marklevande. Fast jag gillar inte spindlar så mycket. Har eremitkräftor istället :D Tack för svaret, den där affären finns i Umeå såg jag på sidan. Tack så mkt. :D yuck på spindlar! dom är läskiga tarantelan är skit läskig om man kollar i närbild.Tycker inte jag, dom flesta spindlar tycker jag är vackra. Som tex tarantelor. Skulle vilja se din reaktion om du såg domhär. Redigerat 24 Januari 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 (redigerat) yuck på spindlar! dom är läskiga tarantelan är skit läskig om man kollar i närbild.Tycker inte jag, dom flesta spindlar tycker jag är vackra. Som tex tarantelor. Skulle vilja se din reaktion om du såg domhär. om du menar dom så är dom inte läskiga trodde du menade en medium spindel inte en liten. Redigerat 24 Januari 2010 av ps3games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 (redigerat) Hehe, Min polare har världens största spindel. Men hur fan alltså, Spindlar är creepy :P Bättre att hålla sig till Katter! Redigerat 24 Januari 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 yuck på spindlar! dom är läskiga tarantelan är skit läskig om man kollar i närbild.Tycker inte jag, dom flesta spindlar tycker jag är vackra. Som tex tarantelor. Skulle vilja se din reaktion om du såg domhär. En såndär spindel, visst, men så många? Jag skulle springa iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 yuck på spindlar! dom är läskiga tarantelan är skit läskig om man kollar i närbild.Tycker inte jag, dom flesta spindlar tycker jag är vackra. Som tex tarantelor. Skulle vilja se din reaktion om du såg domhär. Jag känner som om dom kröp på mig efter den bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Kolla upp dom 2 jag sa. Själv skulle jag ta en marklevande. Fast jag gillar inte spindlar så mycket. Har eremitkräftor istället :DTack för svaret, den där affären finns i Umeå såg jag på sidan.Tack så mkt. :D Hoppas du blir nöjd med spindeln/spindlarna om du köper nån/några :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maki Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Enligt mig ska du helt klart köpa en... fågelspindel. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Enligt mig ska du helt klart köpa en... fågelspindel. :DHåller med, de ser ju riktigt söta ut :rolleyes: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaki Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Enligt mig ska du helt klart köpa en... fågelspindel. :DHåller med, de ser ju riktigt söta ut :rolleyes: . Tycker mest att dom är coola. Men ja, jag tycker du ska köpa en fågelspindel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.