Satisfaction Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Förstår inte varför folk bryr sig så mycket om svenskarna när över en halv miljon människor ligger illa ute.Precis, i tsunamin för ca 5 år sedan dog ca 225 000 st.Men i tidningarna stod det "500 SVENSKAR DÖDA I TSUNAMIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", istället. Bara för att sälja mer såklart. När det stått 225 000 döda några dagar i sträck så mjölkar dem sönder händelsen. Så är det alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Varför skänka så jävla mycket pengar? Så fort det händer något så ska alltid Sverige skänka en massa pengar.. Alla uteliggare då? Skänk pengar till dom istället.. Ta hand om våra egna innan man ska ta hand om andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Varför skänka så jävla mycket pengar? Så fort det händer något så ska alltid Sverige skänka en massa pengar.. Alla uteliggare då? Skänk pengar till dom istället.. Ta hand om våra egna innan man ska ta hand om andra..Ligger faktiskt nått i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Vi är ett "tur" land tycker jag. Vi har "aldrig" nå naturkatastrofer... "phew". btw det är fruktansvärt :S... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Vi är ett "tur" land tycker jag. Vi har "aldrig" nå naturkatastrofer... "phew". btw det är fruktansvärt :S... -.- Att vi inte får jordbävningar är för att sverige är så litet att det bara ligger på en "platta" i jordskorpan, dock så har det hänt några gånger iallafall. Och jag tror knappast att det ska komma en tsunami från nordatlanten eller östersjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Varför skänka så jävla mycket pengar? Så fort det händer något så ska alltid Sverige skänka en massa pengar.. Alla uteliggare då? Skänk pengar till dom istället.. Ta hand om våra egna innan man ska ta hand om andra..Ligger faktiskt nått i det. Mm, Varför inte ta hand om våra egna så dom mår bra innan man tar hand om dom andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Vi är ett "tur" land tycker jag. Vi har "aldrig" nå naturkatastrofer... "phew". btw det är fruktansvärt :S... -.- Att vi inte får jordbävningar är för att sverige är så litet att det bara ligger på en "platta" i jordskorpan, dock så har det hänt några gånger iallafall. Och jag tror knappast att det ska komma en tsunami från nordatlanten eller östersjön. Vi hade gudrun ju. Den var trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Varför skänka så jävla mycket pengar? Så fort det händer något så ska alltid Sverige skänka en massa pengar.. Alla uteliggare då? Skänk pengar till dom istället.. Ta hand om våra egna innan man ska ta hand om andra..Om inte Sverige skulle hjälpa så mycket länder så skulle inte Sverige någonsin få ta lån ifrån andra länder. Vilket nuvarande regeringen gör med kostnaderna på sänkta skatter. Det som är det sjuka är att man betalar 40 miljoner för ett jävla bröllop till viccan men en stor naturkatastrof i världen har skett i ett land som dödat otroligt många människor. Ryssen, varför ska man skänka pengar till folk som kommer handla alkohol för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Varför skänka så jävla mycket pengar? Så fort det händer något så ska alltid Sverige skänka en massa pengar.. Alla uteliggare då? Skänk pengar till dom istället.. Ta hand om våra egna innan man ska ta hand om andra..Om inte Sverige skulle hjälpa så mycket länder så skulle inte Sverige någonsin få ta lån ifrån andra länder. Vilket nuvarande regeringen gör med kostnaderna på sänkta skatter. Det som är det sjuka är att man betalar 40 miljoner för ett jävla bröllop till viccan men en stor naturkatastrof i världen har skett i ett land som dödat otroligt många människor. Ryssen, varför ska man skänka pengar till folk som kommer handla alkohol för det? Fuck sänkta skatter xD Men om man först hjälper uteliggarna med att sluta använda alkohol så mycket. så kan man fixa jobb till dem, och sen har de råd med lägenhet och skit. A du fattar vad jag för säker säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Vi är ett "tur" land tycker jag. Vi har "aldrig" nå naturkatastrofer... "phew". btw det är fruktansvärt :S... -.- Att vi inte får jordbävningar är för att sverige är så litet att det bara ligger på en "platta" i jordskorpan, dock så har det hänt några gånger iallafall. Och jag tror knappast att det ska komma en tsunami från nordatlanten eller östersjön. Tsunami från Ishavet. SH!T.. xD... lite kallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Varför skänka så jävla mycket pengar? Så fort det händer något så ska alltid Sverige skänka en massa pengar.. Alla uteliggare då? Skänk pengar till dom istället.. Ta hand om våra egna innan man ska ta hand om andra.. Om inte Sverige skulle hjälpa så mycket länder så skulle inte Sverige någonsin få ta lån ifrån andra länder. Vilket nuvarande regeringen gör med kostnaderna på sänkta skatter. Det som är det sjuka är att man betalar 40 miljoner för ett jävla bröllop till viccan men en stor naturkatastrof i världen har skett i ett land som dödat otroligt många människor. Ryssen, varför ska man skänka pengar till folk som kommer handla alkohol för det? Fuck sänkta skatter xD Men om man först hjälper uteliggarna med att sluta använda alkohol så mycket. så kan man fixa jobb till dem, och sen har de råd med lägenhet och skit. A du fattar vad jag för säker säga? Ha du är för rolig jag tror nog vi ska hjälpa folket i Haiti istället för glada uteliggare. Dom får nog med pengar av Sl folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 (redigerat) Jag tycker det är sjukt det som har hänt, det som är ännu mer sjukare är hur dåligt Haiti folket beter sig, man blir ju bara sur på dem ;< Redigerat 23 Januari 2010 av Axzl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.