DAWd Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Hej, ska kanske ha LAN idag hemma hos mig. undrar lite om mitt nätverk kan ta hand om 1 ps3 & 2-3 xboxar uppkopplade till internet. jag har Zyxel. Enligt ''Bredbandskollen'' så står det: Skicka: 0,64 mbit/sek Tar emot: 6,66 Mbit/sek (evil) Klarar mitt internet av de? eller komma de lagga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Hej, ska kanske ha LAN idag hemma hos mig. undrar lite om mitt nätverk kan ta hand om 1 ps3 & 2-3 xboxar uppkopplade till internet. jag har Zyxel. Enligt ''Bredbandskollen'' så står det: Skicka: 0,64 mbit/sek Tar emot: 6,66 Mbit/sek (evil) Klarar mitt internet av de? eller komma de lagga? Ja det kommer att funka... Men det kommer att lagga hårt om någon som använder datan och laddar ner något... Laggar som fan om någon använder hemtelefonen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 22 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 vi komma inte använda dator XD. bara konsoller :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 vi komma inte använda dator XD. bara konsoller :PMen asså om någon laddar ner något medans ni spelar...Eller om nån annan i familjen använder datan :P Det ni ska undvika om ni ska få någon svår achievement : Telefonsamtal och Nerladdning :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 vi komma inte använda dator XD. bara konsoller :PMen asså om någon laddar ner något medans ni spelar...Eller om nån annan i familjen använder datan :P Det ni ska undvika om ni ska få någon svår achievement : Telefonsamtal och Nerladdning :) telefonsamtal försämrar inget, och inte nerladdning heller, om det är låg speed. om man laddar ner snabbt så lär de sega ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Telefonsamtal kan visst sega ner internet. Min kompis internet fuckar sönder när någon använder telefonen i hans hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 vi komma inte använda dator XD. bara konsoller :P Men asså om någon laddar ner något medans ni spelar... Eller om nån annan i familjen använder datan :P Det ni ska undvika om ni ska få någon svår achievement : Telefonsamtal och Nerladdning :) telefonsamtal försämrar inget, och inte nerladdning heller, om det är låg speed. om man laddar ner snabbt så lär de sega ner. Hmm... Nää när jag skulle få Vidmaster challenge : Dejá vù achievementen på halo 3 ODST laggade spelet fast precis när jag klickade på lurknappen på telefonen... Det kallar du inte lagg av telefonen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 vi komma inte använda dator XD. bara konsoller :P Men asså om någon laddar ner något medans ni spelar... Eller om nån annan i familjen använder datan :P Det ni ska undvika om ni ska få någon svår achievement : Telefonsamtal och Nerladdning :) telefonsamtal försämrar inget, och inte nerladdning heller, om det är låg speed. om man laddar ner snabbt så lär de sega ner. Hmm... Nää när jag skulle få Vidmaster challenge : Dejá vù achievementen på halo 3 ODST laggade spelet fast precis när jag klickade på lurknappen på telefonen... Det kallar du inte lagg av telefonen eller? Förlåt om jag lägger mig i kanske men...... Låter som X-Boxet laggar sönder om man använder telefonen enligt mig iaf.... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Telefonsamtal kan visst sega ner internet. Min kompis internet fuckar sönder när någon använder telefonen i hans hus. right, då ser man. kanske har bra internet då eftersom det inte segar ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 25 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Men om man ska ha lan ca 5 pers med konsoller & dator? Dom switchar mellan konsollen & datan med nätverk. komma de lagga? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Telefonsamtal Kan bara sega ner om du har adsl, även om man har adsl ska det inte sega ner för då är det felkopplat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Telefonsamtal Kan bara sega ner om du har adsl, även om man har adsl ska det inte sega ner för då är det felkopplatDet är inte felkopplat om man kommer in på internet pucko <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.