Hoppa till innehåll

Lan


DAWd
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, ska kanske ha LAN idag hemma hos mig. undrar lite om mitt nätverk kan ta hand om 1 ps3 & 2-3 xboxar uppkopplade till internet. jag har Zyxel. Enligt ''Bredbandskollen'' så står det:

Skicka: 0,64 mbit/sek

Tar emot: 6,66 Mbit/sek (evil)

 

Klarar mitt internet av de? eller komma de lagga?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, ska kanske ha LAN idag hemma hos mig. undrar lite om mitt nätverk kan ta hand om 1 ps3 & 2-3 xboxar uppkopplade till internet. jag har Zyxel. Enligt ''Bredbandskollen'' så står det:

Skicka: 0,64 mbit/sek

Tar emot: 6,66 Mbit/sek (evil)

 

Klarar mitt internet av de? eller komma de lagga?

Ja det kommer att funka...

 

Men det kommer att lagga hårt om någon som använder datan och laddar ner något...

Laggar som fan om någon använder hemtelefonen också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi komma inte använda dator XD. bara konsoller :P

Men asså om någon laddar ner något medans ni spelar...

Eller om nån annan i familjen använder datan :P

 

Det ni ska undvika om ni ska få någon svår achievement : Telefonsamtal och Nerladdning :)

 

telefonsamtal försämrar inget, och inte nerladdning heller, om det är låg speed. om man laddar ner snabbt så lär de sega ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi komma inte använda dator XD. bara konsoller :P

Men asså om någon laddar ner något medans ni spelar...

Eller om nån annan i familjen använder datan :P

 

Det ni ska undvika om ni ska få någon svår achievement : Telefonsamtal och Nerladdning :)

 

telefonsamtal försämrar inget, och inte nerladdning heller, om det är låg speed. om man laddar ner snabbt så lär de sega ner.

 

Hmm... Nää när jag skulle få Vidmaster challenge : Dejá vù achievementen på halo 3 ODST laggade spelet fast precis när jag klickade på lurknappen på telefonen... Det kallar du inte lagg av telefonen eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi komma inte använda dator XD. bara konsoller :P

Men asså om någon laddar ner något medans ni spelar...

Eller om nån annan i familjen använder datan :P

 

Det ni ska undvika om ni ska få någon svår achievement : Telefonsamtal och Nerladdning :)

 

telefonsamtal försämrar inget, och inte nerladdning heller, om det är låg speed. om man laddar ner snabbt så lär de sega ner.

 

Hmm... Nää när jag skulle få Vidmaster challenge : Dejá vù achievementen på halo 3 ODST laggade spelet fast precis när jag klickade på lurknappen på telefonen... Det kallar du inte lagg av telefonen eller?

 

Förlåt om jag lägger mig i kanske men...... Låter som X-Boxet laggar sönder om man använder telefonen enligt mig iaf.... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...