najzzz Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 (redigerat) Tjena Behöver lite hjälp med att ladda/tanka ner spel från datorn till mobilen. Det är så att jag har nyss laddat ner ganska många spel från "mobiles24.com" och tänkte ladda/tanka ner dom till mobilen då kommer den här upp. Vet ej vad jag ska göra så kan någon snäll person hjälpa mig? Jag har en ganska bra mobil (c902) så den borde klara av spelen! /najzzz här.bmp Redigerat 22 Januari 2010 av najzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 (redigerat) Varför står det att det är en .sis fil? Det borde vara .jar Du tryckte väl på "Click here to download to PC"? http://img138.imageshack.us/img138/7233/mobhelp.png Redigerat 22 Januari 2010 av Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 japp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 ladda ner på lasyk.net eller mobile9.com MYCKET BÄTTRE!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 ladda bara ner med ett program så brukar jag göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Varför står det att det är en .sis fil? Det borde vara .jar Du tryckte väl på "Click here to download to PC"? http://img138.imageshack.us/img138/7233/mobhelp.png Det där är en google ad >.<.sis är Symbian program som vissa mobiler klarar av. Orkar inte kolla upp om c902 klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Tjena Behöver lite hjälp med att ladda/tanka ner spel från datorn till mobilen. Det är så att jag har nyss laddat ner ganska många spel från "mobiles24.com" och tänkte ladda/tanka ner dom till mobilen då kommer den här upp. Vet ej vad jag ska göra så kan någon snäll person hjälpa mig? Jag har en ganska bra mobil (c902) så den borde klara av spelen! /najzzz Ladda ned spelen till din dator, sen skaffar du en bluetooth-dongel till datorn för 100 kr och stoppar in den i en USBport, aktiverar bluetooth på mobilen och sen skickar du det du vill ha på mobilen via bluetooth. Klart. På de mer smartare sidorna kan du söka efter din mobil-modell och få upp allt som funkar på den, testa det också så slipper du få 9/10 spel som inte funkar. c902 bör klara .sis, iaf klarar c702an .sis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 C902 har jag för mig klarar .sis filer, jag har ägt en själv men kommer inte riktigt ihåg. Annars fast just det där spelet på bilden är ju en .jar fil så det borde ju fungera fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 (redigerat) Kankse inte stöder typen tips: Ladda ner SONY ERICSSON PC SUITE, koppla i USB kabeln, sen sätter du den i Telefonläge/mediaöverföring Redigerat 26 Januari 2010 av DevilZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 26 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Tack för alla svaren ska testa det du sa draghon :) Draghon menar du en sån här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Tack för alla svaren ska testa det du sa draghon :) Draghon menar du en sån här Japp, ensåndär ja. Här kan du kanske hitta en sån billigare -> http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=620&...kt_pris_inkmoms Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.