Hoppa till innehåll

Grupper

GangstaLean

Rekommendera inlägg

Gäst DarkLight

Hej!

Jag tycker att göra en grupp borde vara billigare, tex, köpa via sms paket 1, 30dagar, och för att förlänga, så kostar det 500 fm per månad tex, vad tycker ni, har funderat på att göra en simpsons grupp fast jag har inte så mycket fm :(

Nej, jag skapade en likadan tråd, och det blir inget lägre pris.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad kostar det exakt att göra en grupp och förlänga?

Första gången betalar du 20 spänn, sen betalar du 10 spänn varje månad för att förlänga. Inte så mycket. Om man vill köpa med fm så kostar det 30000 första gången sedan 500 fm för att förlänga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förut var grupperna gratis, sen kom ala klagarna (dave37 osv) och sa att det måste bytas ut igen.

Det var oztownarna (främst zwailon) som klagade, admin fick det som att alla var emot det medan det faktiskt var en liten men högljudd grupp. De flesta var faktiskt emot förändringen. Dave klagade inte ett piss utan i en diskussionstråd på senare tid så trollade han alla genom att byta åsikt, först var han för betalgrupper, sen emot, etc.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Varför kommer det 2 trådar i veckan om detta?

Men det skulle vara kul om det sänktes, bara om admin kunde bry sig lite :P

Ja, men så blir det tyvärr aldrig. Fuska.nu och Fuska.se's administratörer verkar vara tvillingar. ; >

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...