GangstaLean Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Hej! Jag tycker att göra en grupp borde vara billigare, tex, köpa via sms paket 1, 30dagar, och för att förlänga, så kostar det 500 fm per månad tex, vad tycker ni, har funderat på att göra en simpsons grupp fast jag har inte så mycket fm :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Hej! Jag tycker att göra en grupp borde vara billigare, tex, köpa via sms paket 1, 30dagar, och för att förlänga, så kostar det 500 fm per månad tex, vad tycker ni, har funderat på att göra en simpsons grupp fast jag har inte så mycket fm :( Nej, jag skapade en likadan tråd, och det blir inget lägre pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Vad kostar det exakt att göra en grupp och förlänga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Vad kostar det exakt att göra en grupp och förlänga? Första gången betalar du 20 spänn, sen betalar du 10 spänn varje månad för att förlänga. Inte så mycket. Om man vill köpa med fm så kostar det 30000 första gången sedan 500 fm för att förlänga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Varför kommer det 2 trådar i veckan om detta? Men det skulle vara kul om det sänktes, bara om admin kunde bry sig lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Den billigaste gruppen kostar FM - 30.000 FM KR - 20 Kr Förläningen kostar för den billigaste FM - 10.000 FM(25 dagar) KR - 10 Kr (25 dagar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Förrut fick ju alla ha ett eget gruppforum, men sedan kom det klagomål att fuska skulle byta tillbaks till det här systemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 28 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Varför kommer det 2 trådar i veckan om detta? Men det skulle vara kul om det sänktes, bara om admin kunde bry sig lite :P Jag ska kontakta honom och se vad han säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 förut var grupperna gratis, sen kom ala klagarna (dave37 osv) och sa att det måste bytas ut igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 förut var grupperna gratis, sen kom ala klagarna (dave37 osv) och sa att det måste bytas ut igen.Det var oztownarna (främst zwailon) som klagade, admin fick det som att alla var emot det medan det faktiskt var en liten men högljudd grupp. De flesta var faktiskt emot förändringen. Dave klagade inte ett piss utan i en diskussionstråd på senare tid så trollade han alla genom att byta åsikt, först var han för betalgrupper, sen emot, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Varför kommer det 2 trådar i veckan om detta? Men det skulle vara kul om det sänktes, bara om admin kunde bry sig lite :P Ja, men så blir det tyvärr aldrig. Fuska.nu och Fuska.se's administratörer verkar vara tvillingar. ; > Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 29 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 (redigerat) Sorry namnlös.bmp Redigerat 29 Januari 2010 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.