speltoken Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 jag är ny på xbox live. jag har fixat ett xbox live konto, men när jag ska köra och går in på multiplayer eller onlineläge på spelet så händer det ingenting. vad gör jag för fel? vad ska jag göra så att jag kan köra med/mot andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Lite mer info tack. Om du är ansluten till Xbox Live och inte kan spela någonting så kan det bero på att din router inte tillåter att Xbox Live använder nätverket. Vad har du för sorts router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 25 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 jag kan gå ut på xbox marketplace och ladda ner demos och sånt. så att nätverket funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Har du Xbox Live Gold? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 25 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 japp vissa onlinespel kanjag ju köra men då är jag själv på banan eller mot botar. men jag vill kunna köra mot andra människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Ändå, vad har du för router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 har du Goldmember eller Silvermember (elr vad det heter)? Om du har silver kan man bara Ladda ner grejor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 26 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 har du Goldmember eller Silvermember (elr vad det heter)? Om du har silver kan man bara Ladda ner grejor. det ska vara goldmember Ändå, vad har du för router?det är en zyzel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Om du kan komma in på Live och inte kunna spela beror antagligen på att du har en Zyxel.. Vad är det för Zyxel modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 26 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 det är P-660H-D1 Tripple Play Modem som går till en P-320W Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Portforward.com Gjorde så här när jag hade en Zyxel P-320W Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 När mina vänner har försökt att invita mig till ett spel så står det "unable to connect to game session. returning to singleplayer". vet någon vad det är frågan om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.