GangstaLean Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Hej! Har hört att det kommer bli en fruktanasvär storm imorgon! Jag bor i Malmö, och har hört detta från en man som kom till min pappas affär och som jobbar på brandstationen och han sa att det kommer bli en storm imorgon (Den 27 Januari 2010) och att han sa att det kanske blir så pass stor storm att man inte ens får gå hemmifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 (redigerat) Lol, enligt aftonbladet har den dragit över norrland redan, OCH TACK GODE GUD JAG LEVER!!! Jag måste ha somnat just då den hemska stormen dödade alla utanför :( Redigerat 26 Januari 2010 av Axzl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 japp det står på aftonbladet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 26 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 (redigerat) japp det står på aftonbladet.seSka titta nu, skickar länken sen!HÄR är länken Redigerat 26 Januari 2010 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 YES, NO SCHOOL :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 JAG VILL INTE DÖÖÖÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Oh no snöstorm :o Det kan bli som i the Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 YES, NO SCHOOL :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Snöstorm, farliga saker vi snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Snöstorm, farliga saker vi snackar om. Kanske därför man är inne? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 I Värmland har det redan börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 kommer snöa 1-2 dm enligt smhi.... oj va farligt^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.