simpan1 Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 mw2 är mycket bättre en mag för mw2 har bättre grafik och det är bättre online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Du har inte ens spelat MAG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 (redigerat) Men hur kan du veta det? Men jag tror inte det blir något av det spelet Redigerat 2 Februari 2010 av carloking1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Men hur kan du veta det? Men jag tror inte det blir något av det spelet För att det är enkelt att se när p10r ljuger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magman Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 mag har sämre grafik ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Är den bättre än MW2? tror inte det. mag är nästan som cs. fast det är coolt med designa egna gubbar och fixa saker till vapen. men fordon kontrolen sög testade köra på en tank fan vad dåligt det var. i spel som inte är bilspel så ska man köra med L2/R2. Kontrollen är underbar. (edit - det är inte ett dugg likt cs.. har du kört det?) ja jag har kört betan iallafall och det är likt cs kontrolerna är det iallafall. Cs finns inte till Ps3. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 mag har sämre grafik ;) Gå och lira Crysis då om du är så jävla beroende av grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 +1 ^ Måste säga att MAG har mycket att ge, köpte själv Collectors Editon för bara 5€ mera än det vanliga. Fick najsiga teman och 1 ny dräkt, awsum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 mag har sämre grafik ;)Beror på vad man är ute efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magman Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 vart köper man crysis då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 vart köper man crysis då Vilken spelaffär som helst eller de flesta elektronikaffärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Är den bättre än MW2? tror inte det. mag är nästan som cs. fast det är coolt med designa egna gubbar och fixa saker till vapen. men fordon kontrolen sög testade köra på en tank fan vad dåligt det var. i spel som inte är bilspel så ska man köra med L2/R2. Kontrollen är underbar. (edit - det är inte ett dugg likt cs.. har du kört det?) ja jag har kört betan iallafall och det är likt cs kontrolerna är det iallafall. Cs finns inte till Ps3. :_ när sa jag att cs finns till ps3? berätta för mig när sa jag det. läs noga jag sa att mags kontroller aså känslan eller effekter är likadana som i cs fattar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.