Tortilla Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Hej jag har ett problem med min samsung s8000 jet. jag kan inte se film på youtube har stängt av java script men de funkar ändå inte tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Återställ den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Hej jag har ett problem med min samsung s8000 jet. jag kan inte se film på youtube har stängt av java script men de funkar ändå inte tack för svar Det kan vara för att din mobil inte stödjer YouTube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Hej jag har ett problem med min samsung s8000 jet. jag kan inte se film på youtube har stängt av java script men de funkar ändå inte tack för svar Java script måste väl vara aktiverat för att man ska kunna se på filmer på youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Adobe flashplayer installerat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.