SnowppeN Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Skrivet 28 Januari 2010 Hejsan! Söker en Cs 1.6 klan. * Jag har bara skype. * Är low. Mina favorit maps är De_dust2 , De_inferno och De_nuke. Klanen ska köra många pcwer varje vecka och vara mycket aktiv! Klanserver kvittar , alltid ett plus med klanserver. Kontakta mig via: Pm Steam: Ebbes2006 Skype: Sebbesandgren!
Ceto Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Skrivet 31 Januari 2010 När ni söker till claner eller när ni söker efter medlemmar till clanen så snälla skriv inte i detta forum. Gå till Dator forumet och klaner och tuneringar. Skriv en ny tråd om att du söker en clan så slipper vi 1000 st trådar i detta forum, om just att söka sig till en clan eller att söka efter medlemmar till clanen.
BerntssoN Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Skrivet 13 Februari 2010 Hejsan! Söker en Cs 1.6 klan. * Jag har bara skype. * Är low. Mina favorit maps är De_dust2 , De_inferno och De_nuke. Klanen ska köra många pcwer varje vecka och vara mycket aktiv! Klanserver kvittar , alltid ett plus med klanserver. Kontakta mig via: Pm Steam: Ebbes2006 Skype: Sebbesandgren! Tjoo ,, om du inte har hittat någon clan än så har jag en clan som du kan vara med i om du vill adda mej på:[email protected]
Rekommendera inlägg