SnowppeN Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Hejsan! Jag har problem med mitt internet som de står på rubriken. Ibland så bara loggas jag ut från msn och de kommer upp sidan kan inte visas på alla hemsidor jag försöka komma in på. Sen efter några sek/min så funkar de igen. Någon kunnig som vet vad som är fel? Tack i förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Vilken internetleverantör har du? Kan vara fel på just den som skickar signaler till ditt internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Hejsan! Jag har problem med mitt internet som de står på rubriken. Ibland så bara loggas jag ut från msn och de kommer upp sidan kan inte visas på alla hemsidor jag försöka komma in på. Sen efter några sek/min så funkar de igen. Någon kunnig som vet vad som är fel? Tack i förhand. Har du dongel eller har du trådlöst från router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Hejsan! Jag har problem med mitt internet som de står på rubriken. Ibland så bara loggas jag ut från msn och de kommer upp sidan kan inte visas på alla hemsidor jag försöka komma in på. Sen efter några sek/min så funkar de igen. Någon kunnig som vet vad som är fel? Tack i förhand. Har du dongel eller har du trådlöst från router? Ja, det är ju en bra fråga. Om du har en router kan du ta och stänga av routern i cirka fem minuter och sätta på den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 (redigerat) Eller så är det bara att det är för svag signal på den ;) Btw: vilken hastighet har du på ditt nät? Redigerat 29 Januari 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Antagligen så har du dålig signal till ditt trådlösa nätverk eller dongeln som han över mig sa. Eller så kanske det är windows som laddar hem uppdateringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Antagligen så har du dålig signal till ditt trådlösa nätverk eller dongeln som han över mig sa. Eller så kanske det är windows som laddar hem uppdateringar? Skulle tvivla på att internet hänger sig om man tar ner uppdateringar. Eller jag kan inte säga så mycket, det är väl beroende på vilken dator man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 29 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Hastighet: 100.0 Mbit/s Levenrantör: Telenor (tror jag.) Också har jag dongel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Hastighet: 100.0 Mbit/s Levenrantör: Telenor (tror jag.) Också har jag dongel. Telenor är riktigt dåliga. De strular hela tiden. Skaffa bredbandsbolaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 29 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Hastighet: 100.0 Mbit/s Levenrantör: Telenor (tror jag.) Också har jag dongel. Telenor är riktigt dåliga. De strular hela tiden. Skaffa bredbandsbolaget. Inget annat sätt? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Telenor är riktigt dåliga. De strular hela tiden. Skaffa bredbandsbolaget. Du vet om att Telenor äger BBB va? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Hastighet: 100.0 Mbit/s Levenrantör: Telenor (tror jag.) Också har jag dongel. Telenor är riktigt dåliga. De strular hela tiden. Skaffa bredbandsbolaget. Dåligt svar.... Antagligen så får du dålig signal... flytta dig runt i huset eller ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.