Hoppa till innehåll

Boot


dastan
 Dela

Rekommendera inlägg

Kan nån ge mig en länk där man kan ladda ner boot?.

Och en sak till hur fan kan dom banna dig.

Det enda sätet är ju att se om du har levlat upp snabbt då kanske dom vet.

Men det är inte så att dom hackar sig in i din dator ;) .

 

SÅ ETT TIPS ÄR ATT LEVLA UPP SAKTA.

;)

 

 

 

 

KAN NI GE NÅGRA TIPS PÅ VAR MAN KAN LADDA NER BOOT?.

OCH ETT FÖRSLAG OM HUR MAN BLIR BANNAD?.

 

 

VILL GÄRNA HA SVAR ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du verkligen så dum? Klart som fan du kan bli bannad. Dom behöver inte hacka sig in på din dator för att se att du fuskar..?

MEN DU VETT INTE HUR DU BLIR BANAD ELLEHUR?

 

DET ÄR DET JAG VILL KOMMA FRAM TILL HUR DOM GÖR SÅ DU BLIR BANAD.

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du verkligen så dum? Klart som fan du kan bli bannad. Dom behöver inte hacka sig in på din dator för att se att du fuskar..?

MEN DU VETT INTE HUR DU BLIR BANAD ELLEHUR?

 

DET ÄR DET JAG VILL KOMMA FRAM TILL HUR DOM GÖR SÅ DU BLIR BANAD.

 

;)

 

Det är enkelt. Folk märker att du botar , reportar dig. Jagex kollar upp om du fuskar sen bannar dig , T.ex reccar musklick.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att vara taskig eller bryta mot någon regel, men är du verkligen P14 är du verkligen 14år?

Helt ärligt talat så har du dålig svenska, du har dålig engelska. Du verkar inte vara så smart, om du tänker lite logiskt så kommer du att förstå bättre.

 

Ett exempel : om 1 person skulle snatta hela tiden så skulle det tillslut att märkas. Det gäller samma sak för runescape om DU gör samma sak hela tiden om och om igen så kommer de förr eller senare att märka det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att vara taskig eller bryta mot någon regel, men är du verkligen P14 är du verkligen 14år?

Helt ärligt talat så har du dålig svenska, du har dålig engelska. Du verkar inte vara så smart, om du tänker lite logiskt så kommer du att förstå bättre.

 

Ett exempel : om 1 person skulle snatta hela tiden så skulle det tillslut att märkas. Det gäller samma sak för runescape om DU gör samma sak hela tiden om och om igen så kommer de förr eller senare att märka det.

ett tips läs inan du skriver ;)

unge fär så har jag skrivit.

så du är inte heler så smart ;) .

 

och du har ret i en sak att jag är dålig i svenska ;)

kan inte stava så bra orkar inte bry mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att vara taskig eller bryta mot någon regel, men är du verkligen P14 är du verkligen 14år?

Helt ärligt talat så har du dålig svenska, du har dålig engelska. Du verkar inte vara så smart, om du tänker lite logiskt så kommer du att förstå bättre.

 

Ett exempel : om 1 person skulle snatta hela tiden så skulle det tillslut att märkas. Det gäller samma sak för runescape om DU gör samma sak hela tiden om och om igen så kommer de förr eller senare att märka det.

ett tips läs inan du skriver ;)

unge fär så har jag skrivit.

så du är inte heler så smart ;) .

 

och du har ret i en sak att jag är dålig i svenska ;)

kan inte stava så bra orkar inte bry mig ;)

 

Lol, vi borde ha en IQ tråd för att se vem som har mest IQ -_- Ceto är satan bland de smartaste här på fuska så snacka inte

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...