Rammus Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Great spel! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 (redigerat) Tack ZNK! Redigerat 1 Februari 2010 av CrusadesageSE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Oj vad originellt spelet var då. :glare: För att väcka mitt intresse så krävs det ett spel som har en annan grundidé än att bara göra stötar och hamna i finkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Oj vad originellt spelet var då. :glare: För att väcka mitt intresse så krävs det ett spel som har en annan grundidé än att bara göra stötar och hamna i finkan. You better belive :lol: Alla har olika smak, så är det bara. Det enda man gör är ju inte att levla och jag vet att det kommer bli ännu roligare ju mer spelare som blir medlemmar men alla har som sagt olika smak :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 (redigerat) Hade varit kul om du lagt in mer saker man kan köpa , MER VAPEN OCH FÖRSVAR :D XD EDIT: Fail Redigerat 1 Februari 2010 av SnowppeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Jag testade liknar biltjuv! jag heter samma sak som här på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT Lol, jag gillar ju textbaserade spel men det här var inte särskilt kul ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Tråkigt att ni tycker det. Men alla har olika smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 De äger :D Fler vapen bara och skydd kanske , :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Jupp, Jag har redan fixat så att man kan vara skyddad, det som behövs är nu bara att lägga in så man bara är det för en begränsad tid: kanske ska det vara en RM funktion? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 (redigerat) Köpte prem, väntade, fick medelandet av dig henrik men PLOP INGE PREMIUM!!! [EDIT] Fick det nyss! P.S sitter och botar på rs, lyssnar på musik och chattar me kompisar medans ja spelar! 4 grejer sammtidigt! Redigerat 2 Februari 2010 av Najca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.