Vet_inget Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Skriv gärna kortfattat om vad som är bäst hos era favorit spel!! Mitt e Halo, där man ska skjuta på coverment, som är utomjordingar. Sen kan man plocka på sig olika vapen och sånt. Ett riktigt roligt spel!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Jag har PGR 2 som är mitt bästa spel... just nu. Köp Ninja Gaiden, Fable och Halo 2. helst Driver 3 också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Jag har typ 7 spel och mina favorit spel är kung Fu chaos och medal of honor rising sun.....kanske något mer kommer jag tycka om om jag köper något nytt hehe.men de tror jag nog att jag ommer att göra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 alla mina spel e mina favvosar... det e: The Sims James Bond 007-Nigthfire SSX Tricky Need For Speed-Hot Pursuit 2 The Simpsons-Road Rage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 19 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Ja.ssx tricky e kul. Och nightfire me för den delen. Jag hoppas att fler kan skriva så jag får lite tips!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 NHL 2004 & FIFA 2004. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Mina favorit spel är Kung Fu CHAOS och Medal off Honor Frontline och Medal off Honor Risingsun och Whacked och Sonic Heroes och Mechassauly och Oddworld Munchs Oddysse och slutligen Ralli Sport och dåm spelen e roliga :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Jatg har 50 spel till Xbox , mitt favo e SAGAN OM KÅNUNGENS ÅTERKOMST , SSX 3 , House of the dead 3 och tony hawk under ground Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 JA!! Whacked e kul!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 HALO!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 7 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jag har halo!! Det e så J*vla kul!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Halo Sor II Sor III Mechassault Sonic Heroes De e mina favoriter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg