Symptom Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 lyssnade på valkyrian för nån timme sen, vilket fick mig att leta upp de gamla klassisk musik-samlingarna i hyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Klassisk musik är nice. Chopain- Piano Sonata No.2 in b-flat minor Hans efternamn stavas Chopin faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Musikstycket Air on the G String (Orchestral Suite No. 3 in D major) av Johann Sebastian Bach eller August Wilhelmj ger mig ett väldigt betryggande välbehag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Musikstycket Air on the G String (Orchestral Suite No. 3 in D major) av Johann Sebastian Bach eller August Wilhelmj ger mig ett väldigt betryggande välbehag. Mer uttjatat kan det inte bli. >__< Alla lyssnar nu för tiden på Mozart, Beethoven m.m. Lyssnar ni inte till exempel på Wagner, Liszt, eller Edgar Edward? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Älskar baryton trio n30 G major av Joseph Haydn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Älskar baryton trio n30 G major av Joseph Haydn. Den är riktigt najs, den med! Någon som gillar Guiseppe Verdi? Operastycken gör han, men det tillägnas ändå till klassiska musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Musikstycket Air on the G String (Orchestral Suite No. 3 in D major) av Johann Sebastian Bach eller August Wilhelmj ger mig ett väldigt betryggande välbehag. Mer uttjatat kan det inte bli. >__< Alla lyssnar nu för tiden på Mozart, Beethoven m.m. Lyssnar ni inte till exempel på Wagner, Liszt, eller Edgar Edward? Jag är inte riktigt säker, men det kan bero på att de komponerade mycket utmärkta stycken. Men som sagt, jag är inte riktigt säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Vi ska ha prov om Barocken, Romantiken och Wienklassicismen v.12. Är dock inte min musikstil, även om man omedvetet känner igen de flesta av styckena. Underskattas nog väldigt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Musikstycket Air on the G String (Orchestral Suite No. 3 in D major) av Johann Sebastian Bach eller August Wilhelmj ger mig ett väldigt betryggande välbehag. Mer uttjatat kan det inte bli. >__< Alla lyssnar nu för tiden på Mozart, Beethoven m.m. Lyssnar ni inte till exempel på Wagner, Liszt, eller Edgar Edward? Det musikstycket är mästerligt, och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Musikstycket Air on the G String (Orchestral Suite No. 3 in D major) av Johann Sebastian Bach eller August Wilhelmj ger mig ett väldigt betryggande välbehag. Mer uttjatat kan det inte bli. >__< Alla lyssnar nu för tiden på Mozart, Beethoven m.m. Lyssnar ni inte till exempel på Wagner, Liszt, eller Edgar Edward? Det musikstycket är mästerligt, och inget annat. Har jag sagt att det inte är mästerligt? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Musikstycket Air on the G String (Orchestral Suite No. 3 in D major) av Johann Sebastian Bach eller August Wilhelmj ger mig ett väldigt betryggande välbehag. Mer uttjatat kan det inte bli. >__< Alla lyssnar nu för tiden på Mozart, Beethoven m.m. Lyssnar ni inte till exempel på Wagner, Liszt, eller Edgar Edward? Det musikstycket är mästerligt, och inget annat. Har jag sagt att det inte är mästerligt? :P Man kan ju tro det om man läser din förra kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Klassisk musik är nice. Chopain- Piano Sonata No.2 in b-flat minor Bach- Toccata and Fuege in D Minor Canon in D Major- Pachelbel Lol kan du inte stava eller? Dumskalle. ;) Gillar Vivaldi - de fyra årstiderna. Den är skön att lyssna på vid svenskaprov. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.