PH123 Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Hej jag har just laddat ner den nya patchen 3.3.2. och när jag ska logga in så ska man välja land och realam. Där man väljer land står det bara development ( något i den stilen) och när man väljer ifall man vill ha Normal elller rp o.s.v.c bockar man ju in den man vil ha. sen suggest realam. Då kommer det upp en rota där det står select Realam, men det kommer inte fram en ända! varför inte? jag kan inte spela annars tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Händer varje gång det är patch, bara att vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 3 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 jag såg det nu, men tack i allafall :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Hej jag har just laddat ner den nya patchen 3.3.2. och när jag ska logga in så ska man välja land och realam. Där man väljer land står det bara development ( något i den stilen) och när man väljer ifall man vill ha Normal elller rp o.s.v.c bockar man ju in den man vil ha. sen suggest realam. Då kommer det upp en rota där det står select Realam, men det kommer inte fram en ända! varför inte? jag kan inte spela annars tack på förhand Eller så öppnar du dina jävla ögon och ser att det är maintence till klockan 11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaki Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Hej jag har just laddat ner den nya patchen 3.3.2. och när jag ska logga in så ska man välja land och realam. Där man väljer land står det bara development ( något i den stilen) och när man väljer ifall man vill ha Normal elller rp o.s.v.c bockar man ju in den man vil ha. sen suggest realam. Då kommer det upp en rota där det står select Realam, men det kommer inte fram en ända! varför inte? jag kan inte spela annars tack på förhand Eller så öppnar du dina jävla ögon och ser att det är maintence till klockan 11. Han kanske är nybörjare...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Hej jag har just laddat ner den nya patchen 3.3.2. och när jag ska logga in så ska man välja land och realam. Där man väljer land står det bara development ( något i den stilen) och när man väljer ifall man vill ha Normal elller rp o.s.v.c bockar man ju in den man vil ha. sen suggest realam. Då kommer det upp en rota där det står select Realam, men det kommer inte fram en ända! varför inte? jag kan inte spela annars tack på förhand Eller så öppnar du dina jävla ögon och ser att det är maintence till klockan 11. Han kanske är nybörjare...? Eller så är han blind och ser inte meddelandet till vänster? -,- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaki Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Hej jag har just laddat ner den nya patchen 3.3.2. och när jag ska logga in så ska man välja land och realam. Där man väljer land står det bara development ( något i den stilen) och när man väljer ifall man vill ha Normal elller rp o.s.v.c bockar man ju in den man vil ha. sen suggest realam. Då kommer det upp en rota där det står select Realam, men det kommer inte fram en ända! varför inte? jag kan inte spela annars tack på förhand Eller så öppnar du dina jävla ögon och ser att det är maintence till klockan 11. Han kanske är nybörjare...? Eller så är han blind och ser inte meddelandet till vänster? -,- Jo, kanske det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Hej jag har just laddat ner den nya patchen 3.3.2. och när jag ska logga in så ska man välja land och realam. Där man väljer land står det bara development ( något i den stilen) och när man väljer ifall man vill ha Normal elller rp o.s.v.c bockar man ju in den man vil ha. sen suggest realam. Då kommer det upp en rota där det står select Realam, men det kommer inte fram en ända! varför inte? jag kan inte spela annars tack på förhand Eller så öppnar du dina jävla ögon och ser att det är maintence till klockan 11. Han kanske är nybörjare...? Eller så är han blind och ser inte meddelandet till vänster? -,- Jo, kanske det. om han var blind, hur kan han då spela wow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 4 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Förlåt för att jag frågade då, och nej jag är inte blind, men jag är faktiskt nybörjare. Har bara spelat i 3månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 (redigerat) Det är ju maintenance varje vecka, har du aldrig läst meddelandena till vänster? Redigerat 4 Februari 2010 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 5 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Jo, men tänkte inte på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Med tanke på att han inte har det problemet längre låser jag för att förhindra ännu mer "är du blind? läs!" spam. Alla gör misstag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg