Erram Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Jag tänkte att det skulle vara kul att veta varifrån man har fått/kommit på sitt namn, Så här kan man skriva vad det betyder och vart det kommer ifrån. Då kan väl jag börja, Jag heter Marco men kallades först för Marre, efter en tid tröttnade jag på att alla kallade mig det och försökte komma på ett nytt smeknamn, och sen läste jag mitt namn baklänges och vips, Erram :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Hette Yoshihi här på fuska förut, och mina fellow Katter uttalade det "Yos hihi" yos=jos=juice | hihi=haha=lol Juicelol! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Det bara kom upp i min skalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 90LIVE = http://www.google.se/#hl=sv&q=9.0+Live...6b2f1f97b71ad7a Tog det namnet bara för deras skiva e jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Random shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Robot Wars tror jag.. oO' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Märket på en av mina gitarrer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Kollade i bokhyllan och tyckte kaktusar va fina :) Dock så är det namnet upptaget :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Momentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 För att bandet Bring Me The Horizon är awesome, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Från öh, kalle anka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Random shieeet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.