MonkeyPants Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Helt random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Axel -> Axzl Nothing fanzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Rhino = Noshörning. Dom är coola :'D Tyckte de lät ballt också.. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 (redigerat) Hade Froancise som lät som en fransk... service kvinna så böt till Milixi från något namn jag rambla runt bokstäverna på, Runt 2008-2009 böt jag till Exorz från Exorcism dock var det väldigt känt och andra hade samma namn. Men brorsorna hette Sanity och Mixer som nicks och bytte till snt respektive mxr, följde spåren och böt till Exz. x n' z is ze shiet. Tänker byta namn, har fortfarande Milixi om Exorz är taget, tänkte på Cain/Cainan men det är taget överallt. Får komma på något nån gång. Redigerat 12 Februari 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Erebos - Grekiskans gud för totalt jävla mörker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Erebos - Grekiskans gud för totalt jävla mörker.Satan i gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Fruktan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 En guild i Fiesta Online ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Mitt motto är chilla. Chilla är slang för "ta det lugnt, slappna av, softa". Beskriver mig på ett sätt också eftersom jag är lugn och sällan stressar. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 (redigerat) Deathmetal är det jag matar mina öron med. Redigerat 15 Februari 2010 av DeathMetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 SaaiN är mitt Smeknamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Eftersom jag alltid utnyttjar byt namn funktionen när den är tillgänglig för mig hittar jag på något som jag gillar. Namnet kändes rätt för mig just då jag ändrade namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.