SmeK Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Rickae = Heter Rickard och råkade komma åt "a" när jag skulle skriva Ricke Ranchit = Nåt random jag inte minns WhiteWolf65 = Nåt random Citox = Försökte komma på cs namn och hade Toxic på hjärnan, fast det namnet är över använt så jag kasta runt på bokstäverna SmeK = IRL smeknamn som minna kompisar kom på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 MilliamFh = heter milliam på riktigt och har fh i mitt andra namn ;) Mille1234: Milliamfh var upptaget på något spel och jag brukar bli kallad mille av kompisar. men det var förkort så det blev 1234 efter CryAndDieMille: tyckte cry and die lät grymt men det låter lite udda när man sätter ihop det, men det gjorde jag tydligen ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 hejhejhej- försökte hej men det var upptaget :/...försökte hejhej men nån tratt hade redan tagit det namnet, så det fick bli hejhejhej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.