Northwest Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 (redigerat) vad hände med Makarov?Man dödar ju aldrig han. Har dom ett till MW på G? :) Redigerat 21 Februari 2010 av Motard4life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Jag tror dom tyckte att det var viktigare att döda shepherd att man lät han gå eller nått men om det kommer ett till MW så dödar man nog han där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Jag tror dom tyckte att det var viktigare att döda shepherd att man lät han gå eller nått men om det kommer ett till MW så dödar man nog han där Blir som femman nästa cod har jag för mej, varannat år blir det MW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 (redigerat) Jag tror dom tyckte att det var viktigare att döda shepherd att man lät han gå eller nått men om det kommer ett till MW så dödar man nog han där Blir som femman nästa cod har jag för mej, varannat år blir det MW Vartannat år gör Treyarch spelen och vartannat år gör Infinity Ward spelen förutom det första som också var gjort utav IW. CoD1->IW CoD2->IW CoD3->Treyarch CoD4:MW->IW CoD:WaW->Treyarch CoD:MW2->IW CoD7->Treyarch Redigerat 7 Februari 2010 av DeathMetal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 IW gjorde cod1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Jag tror dom tyckte att det var viktigare att döda shepherd att man lät han gå eller nått men om det kommer ett till MW så dödar man nog han där Blir som femman nästa cod har jag för mej, varannat år blir det MW Vartannat år gör Treyarch spelen och vartannat år gör Infinity Ward spelen förutom det första som också var gjort utav IW. CoD1->IW CoD2->IW CoD3->Treyarch CoD4:MW->IW CoD:WaW->Treyarch CoD:MW2->IW CoD7->Treyarch Du glömde Call of duty 2 : Finest hour och Big red one och alla dom där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Cod 5 var den bästa av alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Jag tror dom tyckte att det var viktigare att döda shepherd att man lät han gå eller nått men om det kommer ett till MW så dödar man nog han där Blir som femman nästa cod har jag för mej, varannat år blir det MW Vartannat år gör Treyarch spelen och vartannat år gör Infinity Ward spelen förutom det första som också var gjort utav IW. CoD1->IW CoD2->IW CoD3->Treyarch CoD4:MW->IW CoD:WaW->Treyarch CoD:MW2->IW CoD7->Treyarch haha, okej. Gillar mer dom ''medeltida'' vapnen som i 1-3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Jag tror dom tyckte att det var viktigare att döda shepherd att man lät han gå eller nått men om det kommer ett till MW så dödar man nog han där Blir som femman nästa cod har jag för mej, varannat år blir det MW Vartannat år gör Treyarch spelen och vartannat år gör Infinity Ward spelen förutom det första som också var gjort utav IW. CoD1->IW CoD2->IW CoD3->Treyarch CoD4:MW->IW CoD:WaW->Treyarch CoD:MW2->IW CoD7->Treyarch haha, okej. Gillar mer dom ''medeltida'' vapnen som i 1-3. Medeltida? Du menar t.ex. Thompson, MP40, Garand och dom goingarna? ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Jag tror dom tyckte att det var viktigare att döda shepherd att man lät han gå eller nått men om det kommer ett till MW så dödar man nog han där Blir som femman nästa cod har jag för mej, varannat år blir det MW Vartannat år gör Treyarch spelen och vartannat år gör Infinity Ward spelen förutom det första som också var gjort utav IW. CoD1->IW CoD2->IW CoD3->Treyarch CoD4:MW->IW CoD:WaW->Treyarch CoD:MW2->IW CoD7->Treyarch haha, okej. Gillar mer dom ''medeltida'' vapnen som i 1-3. Medeltida? Du menar t.ex. Thompson, MP40, Garand och dom goingarna? ;D Aa! dom härliga :DSå grymt sköna ju! Btw. Treyarch blir nästa allså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 (redigerat) Dör nog på nästa mw. Redigerat 10 Februari 2010 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Jag tror dom tyckte att det var viktigare att döda shepherd att man lät han gå eller nått men om det kommer ett till MW så dödar man nog han där Blir som femman nästa cod har jag för mej, varannat år blir det MW Vartannat år gör Treyarch spelen och vartannat år gör Infinity Ward spelen förutom det första som också var gjort utav IW. CoD1->IW CoD2->IW CoD3->Treyarch CoD4:MW->IW CoD:WaW->Treyarch CoD:MW2->IW CoD7->Treyarch haha, okej. Gillar mer dom ''medeltida'' vapnen som i 1-3. Medeltida? Du menar t.ex. Thompson, MP40, Garand och dom goingarna? ;D Aa! dom härliga :DSå grymt sköna ju! Btw. Treyarch blir nästa allså? Grymt härliga ;) Ja det blir tyvärr Treyarch nu 2010, tycker inte de är lika bra :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg