eeewwhh Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 (redigerat) Cataclysm förhoppnings vis. Ops, såg inte att det var Xbox forumet.. :( Redigerat 23 September 2010 av Caapow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 [x]viva pinata trouble in paradise (förstöde det så ska köpa ett nytt igen) [x]cod2 [x]slaget om midgård 2 [ ]halo 3 [ ]kanske halo odst CoD 2? Det finns ju 6, snart 7 spel i CoD serien. Du menar MODERN WARFARE 2 vilket är 6:e spelet i serien. Jag ska nog köpa Red Dead Redemption till Xbox 360. Jag prövade de hos en kompis på PS3 och det var ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 [x]viva pinata trouble in paradise (förstöde det så ska köpa ett nytt igen) [x]cod2 [x]slaget om midgård 2 [ ]halo 3 [ ]kanske halo odst CoD 2? Det finns ju 6, snart 7 spel i CoD serien. Du menar MODERN WARFARE 2 vilket är 6:e spelet i serien. Jag ska nog köpa Red Dead Redemption till Xbox 360. Jag prövade de hos en kompis på PS3 och det var ganska kul. Eller så menade han COD 2! Han kanske inte vill köra mw2? Kanske mw2 suger röv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 -Aliens vs Predator "Hunters Edition" -Just Cause 2 -Red Dead Redemption -Splinter Cell Conviction -Left 4 Dead 2: The Passing -Dead rising 2 -Black Ops -Max Payne 3 (om det nu kommer 2010, annars 2011) OMG, Dead Rising 2 är det bästa spelet någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Halo Reach Cod black ops Fable 3 (troligen limited) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 [x]viva pinata trouble in paradise (förstöde det så ska köpa ett nytt igen) [x]cod2 [x]slaget om midgård 2 [ ]halo 3 [ ]kanske halo odst CoD 2? Det finns ju 6, snart 7 spel i CoD serien. Du menar MODERN WARFARE 2 vilket är 6:e spelet i serien. Jag ska nog köpa Red Dead Redemption till Xbox 360. Jag prövade de hos en kompis på PS3 och det var ganska kul. Nej, det finns sexton, snart sjutton spel i CoD serien, MODERN WARFARE 2 var typ det fjortonde spelet i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 [x]viva pinata trouble in paradise (förstöde det så ska köpa ett nytt igen) [x]cod2 [x]slaget om midgård 2 [ ]halo 3 [ ]kanske halo odst CoD 2? Det finns ju 6, snart 7 spel i CoD serien. Du menar MODERN WARFARE 2 vilket är 6:e spelet i serien. Jag ska nog köpa Red Dead Redemption till Xbox 360. Jag prövade de hos en kompis på PS3 och det var ganska kul. Nej, det finns sexton, snart sjutton spel i CoD serien, MODERN WARFARE 2 var typ det fjortonde spelet i serien. Inte enligt Wikipedia. http://sv.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty_%28spelserie%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 För mig blir det nog Black Ops och UFC 2010 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Maffia 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Köpte Fifa 11 dagen efter releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Köpte Fifa 11 dagen efter releasen. Kul? Funderar på att köpa men är inte säker, är inte typ alla fifa spel likadana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 (redigerat) [x]viva pinata trouble in paradise (förstöde det så ska köpa ett nytt igen) [x]cod2 [x]slaget om midgård 2 [ ]halo 3 [ ]kanske halo odst ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CoD 2? Det finns ju 6, snart 7 spel i CoD serien. Du menar MODERN WARFARE 2 vilket är 6:e spelet i serien. Jag ska nog köpa Red Dead Redemption till Xbox 360. Jag prövade de hos en kompis på PS3 och det var ganska kul. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- nej jag menade cod 2 från 2005 eller något sånt.det är bara grafiken som förstör skulle de inte kunna göra en ny likadan fast med ny och bättre grafik skulle jag hoppa ända upp till himlen av glädje Redigerat 5 Oktober 2010 av frosglacc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.