xeliaz Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 forza 4 need for speed thetun och kot pursuit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 (redigerat) Battlefield 3 Oblivion - Skyrim Diablo 3 Star Wars - The Old Republic och kanske La Noire och Dead Island. Redigerat 11 September 2011 av Expert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 BF3 GOW3 Skyrim Batman Arkham City har jag redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 12 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Bf3 eller Mw3 GoW3 Fifa 12 Är osäker på alla, men jag kommer skaffa minst ett par av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Resident Evil 4 Resident Evil Code Veronica Crysis 1 Assassin's Creed Revelations Modern Warfare 3 Battlefield 3 Saints Row 3 Metal Gear Solid HD collection *plånboken springer och gömmer sig* :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Mw3 och BF3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 (redigerat) Batman Arkham City Saints Row 3 Tog bort Rage of BF3 och SSX Deady Descent, är osäker om jag ska köpa BF3 eller inte. Dom enda spelen jag ska köpa resten av året är då Arkham City och Saints Row 3. Kommer säkert köpa något annat spel under tiden. B) Redigerat 16 Oktober 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Batman Arkham CitySaints Row 3SSX Deadly Descent (kommer 2012) Tog bort Rage of BF3, är osäker om jag ska köpa BF3 eller inte.Dom enda spelen jag ska köpa resten av året är då Arkham City och Saints Row 3. Kommer säkert köpa något annat spel under tiden. B)BF3 ska du köp på PC om du ska köpa det överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 BF3 ska du köp på PC om du ska köpa det överhuvudtaget.hans dator kanske inte pallar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 (redigerat) . Redigerat 1 Maj 2016 av 3495abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 hans dator kanske inte pallar det?Men kom igen, lira BF på konsoll ?! Du ser ju själv hur sjukt det låter, Modern Combat kanske passade men inga andra spel i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 (redigerat) Men kom igen, lira BF på konsoll ?! Du ser ju själv hur sjukt det låter, Modern Combat kanske passade men inga andra spel i serien.han kanske tycker som jag? jag lirar på konsoll gillar att använda kontroll istället för mus och tangentbord.men det kanske är för att jag är van vid den antagligen för att min gamla dator pallade typ inga spel :/ Redigerat 17 Oktober 2011 av ZxZHitmanZxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.