Sidney Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 När man dör borde man förlora xp och en del guld, när man sen blir återupplivad har man fullt med hp och mana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 (redigerat) Blir nog bättre så ja. Jobbar knappt på spelet längre och funderar på att starta med ett nytt. Sålänge får ni fuska till er :P Cheatengine eller redigera sparfilen. Redigerat 16 Februari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jag har inte använt CE på ca 2 år nu. Jag har glömt hur man gjorde :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 lol, Mage-bilden är av Merric ifrån Fire Emblem Shadow Dragon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 lol, Mage-bilden är av Merric ifrån Fire Emblem Shadow Dragon...Tog bara nån bild bild som kom när man sökte Mage på google^^ de andra gubbarna är också från random spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 lol, Mage-bilden är av Merric ifrån Fire Emblem Shadow Dragon...Tog bara nån bild bild som kom när man sökte Mage på google^^ de andra gubbarna är också från random spel. Nice, det blev ju ganska bra tillslut =D Har du gjort en ny version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 (redigerat) Senaste versionen ligger alltid i första inlägget i denna tråden, men jag har inte uppdaterat spelet på över en vecka och vet inte om jag kommer hålla på mycket mer med det. Redigerat 19 Februari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Ok, då vet jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 De här var ju ganska roligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 hittade en miss i ditt cheat skydd, man kan ändra på exp man kan säkert ändra på andra saker men har inte provat än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Gjort en Trailer nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Gjort en Trailer nu! Eftersom spelet fått så mycket feedback ger jag feedback på filmen :) Bra förklarad, borde varit bättre om du frapsat och visat hur man spelar, vart man klickar osv. Låten vad konstigt, äre inte Copyright från blizzyo? Samma med ability bilderna, är det icke Copyrighten? Aja, annars bra och bra inblick på hur spelet funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.