Hoppa till innehåll

Behöver Ha Orginal Välkomms Bakrund


laxan96
 Dela

Rekommendera inlägg

hej jag behöver hjälp med en sak det är så här att jag har hämtata hem ett windows 7 där windows 7 välkommens bakrunden inte är orginal och jag vill ändra den till orginal.

tack för svar på förand

 

Börja gå på svensk lektionerna

 

jag skrev fort för jag var stressad och onödigt svar ärligt talat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag behöver hjälp med en sak det är så här att jag har hämtata hem ett windows 7 där windows 7 välkommens bakrunden inte är orginal och jag vill ändra den till orginal.

tack för svar på förand

Börja gå på svensk lektionerna

 

Gör det själv, så slutar du kanske särskriva. Redigerat av Juicelol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag behöver hjälp med en sak det är så här att jag har hämtata hem ett windows 7 där windows 7 välkommens bakrunden inte är orginal och jag vill ändra den till orginal.

tack för svar på förand

Börja gå på svensk lektionerna

 

Gör det själv, så slutar du kanske särskriva.

 

Det är lite skillnad på att särskriva och skriva så som TS har gjort...

 

 

Skriv om det så man fattar vad du menar så kanske du får hjälp.

Redigerat av Banish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud jag undrar vilka det är som ligger på sär nivå om ni inte förstår vad han har skrivet. <_<

 

Är du säker att du inte kan få fram den om du gör så här?

 

Högerrklicka på skrivbordet > Anpassa > Skrivbords bakrund > Windows bakrunds bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud jag undrar vilka det är som ligger på sär nivå om ni inte förstår vad han har skrivet. <_<

 

Är du säker att du inte kan få fram den om du gör så här?

 

Högerrklicka på skrivbordet > Anpassa > Skrivbords bakrund > Windows bakrunds bilder.

jag menar när windows startas upp och så laddar den windows också kommer välkommen och den bakrunden som är i bakrunden det är den som inte är orginal inte srivbordsbakrunden det är en nedladdad vesion förstår du och han har bytat logon screen bakrunden..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud jag undrar vilka det är som ligger på sär nivå om ni inte förstår vad han har skrivet. <_<

 

Är du säker att du inte kan få fram den om du gör så här?

 

Högerrklicka på skrivbordet > Anpassa > Skrivbords bakrund > Windows bakrunds bilder.

jag menar när windows startas upp och så laddar den windows också kommer välkommen och den bakrunden som är i bakrunden det är den som inte är orginal inte srivbordsbakrunden det är en nedladdad vesion förstår du och han har bytat logon screen bakrunden..

 

nedladdad vesion = illegalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nomercy421

Jag tror nog det bryter mot reglerna och snacka om "piratkopior". Du får nog gå till något annat forum.

 

Se upp med att prata om "piratkopior".

Gå till typ sweclockers.com

 

To make the Welcome screen available:

 

1. Click Start, click Control Panel, and then double-click User Accounts.

2. Click "Change the way users log on or off".

3. Click to select the "Use the Welcome screen for fast and easy logon" check box.

4. Click OK.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...