Ghostbuster9 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Ni som redan har kört Skate 1 och 2 kanske redan vet att dem är de bästa skate spelen som finns. Men nu kommer det en trea i slutet av maj har jag för mig. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Ska ni köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Ja, SKATE spelen är en av världens bästa skate spel, och jag kommer köpa 3:an. Min kompis har 2 och jag bara älskar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Måste köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 9 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Ska också köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 (redigerat) Ja, det blir nog att köpa det. Jag fick ganska nyligt höra att det skulle komma :). Skulle dock hellre se att det kom tex Shaun White Snowboarding 2 :/. Roligare med snowboard än skate. EDIT: Fail, jag trodde att jag var i 360-forumet :D. Men jag ska köpa det till 360 xD. Redigerat 9 Februari 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RyoBakura Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 En mycket trevlig video. Får dock se om köpet blir av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Har SKATE 2 och jag bara älskar det så jag ska nog köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 15 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Har SKATE 2 och jag bara älskar det så jag ska nog köpa det.Jag älskar också det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Själv föredrar jag FPS.... Och om det ska vara nå sport-bil spel så vill jag att man ska kunna köra skoter i det. Det finns nästan inget skoter spel :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Ska absolut köpa. Skate spelen är dom bästa skateboard spelen, Tony Hawk suger som fan. Har 1:an och 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 19 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Ska absolut köpa. Skate spelen är dom bästa skateboard spelen, Tony Hawk suger som fan. Har 1:an och 2:an. Tony Hawk är väl inte så dåligt! Den är bra men lugnt INTE bättre än Skate spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Tycker att SKATE börjar bli utjatat... Har bara n.1 men avskyr det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.