TrickJay Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 hejsan jag undrar hur tusan skriver man in fusken i gta san andreas?? har klickat på alla knappar som finns på mitt tagent bord men inget funkar både i spelet och i paus läge. vad skall jag gör??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 först starta spelet och ladda ett spel sen gå ut med cj utanför huset sen skriver du kangaroo då hoppas han as högt du ska inte pausa spelet hoppas det hjälpte så gör du med alla fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 först starta spelet och ladda ett spel sen gå ut med cj utanför huset sen skriver du kangaroo då hoppas han as högt du ska inte pausa spelet hoppas det hjälpte så gör du med alla fusk jättekul :rolleyes: man ska skriva in fusket medans man spelar. Spelar du på PS2 så är det iallafall bara att knappa in koderna men på PC vet jag inte om det är annorlunda dock. Kolla på fuska.se's fusk del Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Du skriver det bara rakt av på tangentbordet, det finns ingen "fuskruta". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Du skriver det bara rakt av på tangentbordet, det finns ingen "fuskruta".Ja det stämmer, man ska inte ha det pausat, utan köra på som vanligt, se bara till så att du inte gör nått klantigt när du skriver in det. jag har hoppat ner från tak etc när jag ska slå in koder. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Fattar inte varför alla noobs snackar om att man ska pausa när man trycker in fusk till GTA SA. Det är ju bara skriva fusken när man spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Fattar inte varför alla noobs snackar om att man ska pausa när man trycker in fusk till GTA SA. Det är ju bara skriva fusken när man spelar.Nej,om man nt har laddat ner gta (Köpt det)så måste man aktivera fuskläget( skriva in kangaroo) tönt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Fattar inte varför alla noobs snackar om att man ska pausa när man trycker in fusk till GTA SA. Det är ju bara skriva fusken när man spelar.Nej,om man nt har laddat ner gta (Köpt det)så måste man aktivera fuskläget( skriva in kangaroo) tönt Ha? Vad skulle det vara för skillnad på nedladdat och köpt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Fattar inte varför alla noobs snackar om att man ska pausa när man trycker in fusk till GTA SA. Det är ju bara skriva fusken när man spelar. Nej,om man nt har laddat ner gta (Köpt det)så måste man aktivera fuskläget( skriva in kangaroo) tönt Ha? Vad skulle det vara för skillnad på nedladdat och köpt? Om man har laddat ner spelet behöver man nt aktivera fuskläget,ska jag säga om det på Handdikapps språket så du förstår?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Fattar inte varför alla noobs snackar om att man ska pausa när man trycker in fusk till GTA SA. Det är ju bara skriva fusken när man spelar. Nej,om man nt har laddat ner gta (Köpt det)så måste man aktivera fuskläget( skriva in kangaroo) tönt Ha? Vad skulle det vara för skillnad på nedladdat och köpt? Om man har laddat ner spelet behöver man nt aktivera fuskläget,ska jag säga om det på Handdikapps språket så du förstår?? Det är ingen skillnad. Ja, säg det gärna, men fortfarande är det ingen skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg